Da jeg netop har købt den komplette 9. sæson af X-Files på Region-1, har jeg nogle 9. sæsons Region-2 X-Files DVD'er, jeg gerne ville have solgt.
Det drejer sig om en speciel 2-disc boks som indeholder dobbeltafsnittet 'Provenance'/'Providence', afsnittet 'William' samt seriens allersidste afsnit: 'The Truth' (også et dobbeltafsnit). Samtidigt sælger jeg også DVD'en med 9. sæsons første to afsnit: 'Nothing Happened Today - Part 1 & 2'.
Det drejer sig altså om i alt 7 afsnit, eller ét afsnit og tre dobbelt-afsnit - samtlige dobbeltafsnit fra seriens allersidste sæson, som også er alle de 7 afsnit fra den sæson, som havde med seriens mytologi at gøre. Samtlige tre discs sælges for 150 kroner samlet (eller kom med et rigtig godt bud :-)). Jeg betaler portoen.
Jeg er ikke intereseret, fordi jeg ikke bryder mig om de nye sæsoner, men jeg har lige et spørgsmål til dig. Hvor kan jeg finde det afsnit hvor det foregår i sort/hvidt, Cher er med (til slut) Og den handler om dette "misfoster" som hele denne landsby giver skylden for en masse ting, eller noget. Det ved du tilfældigvis ikke? hehe, elsker det afsnit, men er desvære kommet til at slette det. Tak
Jeg har ikke kunne finde et afsnit med Cher, men der er et afsnit, hvor der en der er spiller Cher. Det afsnit hedder The Post-Modern Prometheus og er fra sæson 5. Du kan se lidt mere om den her.
Håber det kunne hjælpe.
[edit] Her har jeg fundet lidt mere info om den, hvor der bl.a. står, at den er i sort/hvid. Så det burde være den. Sæson 5 kan bl.a. købes ved axelmusic, og i juli kommer den som billig R2 til 299,95 (se her) [/edit]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 The Insider 21 år siden
Det drejer sig om en speciel 2-disc boks som indeholder dobbeltafsnittet 'Provenance'/'Providence', afsnittet 'William' samt seriens allersidste afsnit: 'The Truth' (også et dobbeltafsnit). Samtidigt sælger jeg også DVD'en med 9. sæsons første to afsnit: 'Nothing Happened Today - Part 1 & 2'.
Det drejer sig altså om i alt 7 afsnit, eller ét afsnit og tre dobbelt-afsnit - samtlige dobbeltafsnit fra seriens allersidste sæson, som også er alle de 7 afsnit fra den sæson, som havde med seriens mytologi at gøre. Samtlige tre discs sælges for 150 kroner samlet (eller kom med et rigtig godt bud :-)). Jeg betaler portoen.
#2 filmz-no015 21 år siden
Hvor kan jeg finde det afsnit hvor det foregår i sort/hvidt, Cher er med (til slut) Og den handler om dette "misfoster" som hele denne landsby giver skylden for en masse ting, eller noget. Det ved du tilfældigvis ikke? hehe, elsker det afsnit, men er desvære kommet til at slette det.
Tak
#3 dyg 21 år siden
Håber det kunne hjælpe.
[edit]
Her har jeg fundet lidt mere info om den, hvor der bl.a. står, at den er i sort/hvid. Så det burde være den. Sæson 5 kan bl.a. købes ved axelmusic, og i juli kommer den som billig R2 til 299,95 (se her)
[/edit]
#4 filmz-no015 21 år siden