Gravatar

#1 Slettet Bruger [1011156547] 16 år siden

Da jeg ikke har råd til bøger til mit kommende semester, er jeg nødt til at skilde mig af med denne fantastiske udgivelse, selvom jeg ikke engang er færdig med at se serien igennem.

Der er tale om den engelske reg. 2 udgivelse, og der er således kun danske undertekster på den sidste sæson. Indeholder både den første film og alle 9 sæsoner.

Jeg sælger kun hvis prisen er "rigtig"; jeg er ikke glad for at sælge serien, og jeg forbeholder mig således retten til ikke at sælge:o)

Ved afhentning befinder boksen sig i Viby J. Serien er også sat til salg på siden xboxlife.dk , hvilket nok er relevant ift. eventuelle bud.
Gravatar

#2 Takfornu 16 år siden

Hvad prisniveau havde du tænkt dig ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3 rubberdub 16 år siden

Det kunne jeg entlig os gerne tænke mig a vide^^
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1011156547] 16 år siden

# 2-3: Jeg vil ikke sætte en pris på umiddelbart. Jeg har tænkt mig at køre det på den måde, at folk byder, og at jeg så slår til, hvis der kommer et bud, jeg er tilfreds med.

Lige nu ved jeg nok ikke helt, hvad jeg skal regne med...
Gravatar

#5 FixX 16 år siden

#4: Disse "kollektioner" sælges ofte og de går for mellem 1000-1500kr når det er uden danske tekster.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1011156547] 16 år siden

# 5: Tak... Så er det nok et sted i nærheden af den prisklasse:o)
Gravatar

#7 filmz-bent 16 år siden

Jeg byder 700kroner.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [1011156547] 16 år siden

# 7: Tak for dit bud, men hvis jeg skal så langt ned, så vil jeg hellere beholde boksen og have minus på kontoen indtil den første:o)
Gravatar

#9 filmz-bent 16 år siden

hmm well hvad med 900kroner ?...
Gravatar

#10 Slettet Bruger [1011156547] 16 år siden

Hmm... Når der ikke er andre bud, så må det vist (øv, øv, øv) blive et ja, dog betinget af, at vi deler portoen lidt; den er nok nødt til at blive sendt som pakke/forsikret...

Sender en PB med konto-/ og personoplysninger...

Skriv ny kommentar: