Gravatar

#1 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

Sort Xbox-controller med tilhørende originalt charge set (batteri og kabel). Meget lidt brugt, da da jeg bruger min controller med ledning i stedet for.

Jeg har desværre ikke kvitteringen mere, men jeg mener at controlleren ikke engang er et år gammel og jeg har måske brugt den 5-6 gange i alt.
Pris: 200 kr.

Logitech RumblePad til PC (USB)

Næsten ubrugt, software kan hentes på Logitechs hjemmeside og den fungerer fint i Windows 7 med de drivere, der findes deri.
Pris: 100

Lara Croft Tomb Raider: Anniversary (Xbox 360)
Pris: 50 kr.

Dead Rising 2 (Xbox 360)
Pris: 75 kr.

Bulletstorm (PS3)
Pris: 100 kr.

Modern Warfare 3 (PS3)
Pris: 300 kr.

ASUS EAH5770 2DIS 1GD5 V2 Grafikkort

Jeg har fjernet "plastikkappen", da den ikke gør noget for kølingen, udover at samle støv og kortet kører glimrende, jeg har dog opgraderet til et nyt.
400 kr.

Skal afhentes på min adresse i Taastrup eller på mit arbejde på Østerbro i København, tæt ved Svanemøllen station.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

Vi prøver lige et lille bump :)
Gravatar

#3 the_paki_don 13 år siden

Hvis controlleren kunne komme ned på 150 kr., så vil jeg gerne købe.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

Hvis du har mulighed for at hente, så er det en deal. :)
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

vi giver den lige et lille puf igen :D
Gravatar

#6 the_paki_don 13 år siden

Ha! Jeg glemte helt, at jeg havde skrevet her! Jeg skal bare være sikker på, at det er en original controller fra Microsoft og at det er et Play and Charge kit, der medfølger?

For jeg bruger ikke tredjeparts controllere. :)

Jeg kan godt hente i København.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

Jep, det er det. :)
Gravatar

#8 the_paki_don 13 år siden

Fedt. Det vil jeg gerne! Kan du mødes et sted i næste uge? Arbejder i denne weekend.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1770522003] 13 år siden

Jeg arbejder på Østerbro og har fri kl. 15.30 hver dag. Har du muligheden for at hente i dagtimerne, kan du bare komme forbi mit arbejde.

Bare send mig en besked, så kan vi aftale nærmere.
Gravatar

#10 the_paki_don 13 år siden

Jeg kan komme forbi mandag. Jeg skriver mit mobil nummer til dig i en privat meddelse, så jeg ikke bliver antastet af brandlækre damer, der kun vil have min krop. De forstår bare ikke, at jeg også vil INTELLEKTUELT stimuleres! Altså, hvad er det for noget?

Skriv ny kommentar: