X-box 360 m. dvd, Aalborg: Min Xbox 360 m. 20 gb er netop kommet fra Tyskland. Den er spritny da den er ombyttet PGA. af Red Ring Of Death. Der medfølger desuden et Gold Subscription Card med. Gælder 1 md. Der er garanti på maskinen indtil 7. maj 2009. Original emballage medfølger. Det er modellen uden HDMI. Er i Aalborg 950 kr.
Har også 4 spil til salg: EA Fifa World Cup Germany 2006. 75 kr. Call of Duty 2 special edition. 75 kr. Call of Duty 3. 75 kr Crackdown. 75 kr. Alle priser er uden post
Har du sendt x-boxen ind til forhandleren da den skulle repareres, eller gjorde du det direkte gennem microsoft? Da jeg i sin tid sendte min til rep. pga. samme problem, så gjorde jeg det gennem Merlin hvor den var købt. Jeg fik så en hel ny et stykke tid senere, og der fik jeg så også en ny kvittering dvs. fornyet garanti. Du har jo fået en helt ny x-box, ergo skulle garantien på den da være 2 år. Det er nok lige værd at undersøge i hvert fald, da du kan få noget mere for den, hvis garantien rækker 2 år.
#2+4 Ifl. dansk købelov (hvis det er den, der er gældende) så har du nu kun ½ års garanti, til gengæld har du 2 år reklamationsret, hvoraf det første halve år er garanti. Der er væsentlig forskel på de 2 ting ;)
If you want to lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd
#1 filmz-stefthom 15 år siden
Min Xbox 360 m. 20 gb er netop kommet fra Tyskland. Den er spritny da den er ombyttet PGA. af Red Ring Of Death.
Der medfølger desuden et Gold Subscription Card med. Gælder 1 md.
Der er garanti på maskinen indtil 7. maj 2009.
Original emballage medfølger.
Det er modellen uden HDMI.
Er i Aalborg
950 kr.
Har også 4 spil til salg:
EA Fifa World Cup Germany 2006. 75 kr.
Call of Duty 2 special edition. 75 kr.
Call of Duty 3. 75 kr
Crackdown. 75 kr.
Alle priser er uden post
#2 cans 15 år siden
#3 filmz-stefthom 15 år siden
Måske skulle jeg rette henvendelse til Microsoft?
#4 cans 15 år siden
Du har jo fået en helt ny x-box, ergo skulle garantien på den da være 2 år.
Det er nok lige værd at undersøge i hvert fald, da du kan få noget mere for den, hvis garantien rækker 2 år.
#5 filmz-stefthom 15 år siden
Har skrevet til dem.
#6 filmz-Esquire 15 år siden
Ifl. dansk købelov (hvis det er den, der er gældende) så har du nu kun ½ års garanti, til gengæld har du 2 år reklamationsret, hvoraf det første halve år er garanti. Der er væsentlig forskel på de 2 ting ;)
#7 filmz-stefthom 15 år siden
#8 cans 15 år siden
Det er da hvis du har fået produktet repareret, andre regler må vel gælde hvis du har fået et helt nyt produkt?
#9 filmz-stefthom 15 år siden
#10 cans 15 år siden