Gravatar

#1 Åkepool 10 år siden

Jeg sælger for min svoger, 2 billetter til FCK - Juventus på tirsdag.

De koster 500,- pr. stk. (som er det han selv har givet) og han vil helst sælge dem samlet, men enkeltvis kan også lade sig gøre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 MMB 10 år siden

Måske det ville hjælpe dig, hvis du fortalte, hvilken sektion billetterne er til, og om billetterne er sammenhængende, samt om det er voksen-, børne-, eller pensionistbilletter. :)
Gravatar

#3 knipsknips 10 år siden

Foeller (2) skrev:
Måske det ville hjælpe dig, hvis du fortalte, hvilken sektion billetterne er til, og om billetterne er sammenhængende, samt om det er voksen-, børne-, eller pensionistbilletter. :)


Hørt, er muligvis meget interesseret!!
Gravatar

#4 Åkepool 10 år siden

Foeller (2) skrev:
Måske det ville hjælpe dig, hvis du fortalte, hvilken sektion billetterne er til, og om billetterne er sammenhængende, samt om det er voksen-, børne-, eller pensionistbilletter. :)


Eftersom jeg/vi først får billetterne på mandag, har jeg ingen anelse om hvilken sektion.

Men det ville da være mærkeligt hvis de ikke er sammenhængende og jeg vidste ikke at de kørte forskellige priser efter hvilken alder man har? De er en del af en pakke (du ved, med de to andre kampe) hvor jeg ikke har kunne vælge den ene eller den anden pris. Enhedspris på 500,- pr. billet.

Men udover det, så røg de imens jeg ikke var i nærheden af en computer.

Det er muligt at hans andre billetter også ryger til salg og der vil jeg vide hvilke pladser det er, da jeg jo får alle billetterne på mandag.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: