Har aldrig fået lavet min film-citat plakat færdig og aner ikke hvilken størrelse jeg engang får den printet i, men damn, den ramme er sgu fed. Ved bare ikke hvad jeg skulle hænge i den - eller hvor jeg overhovedet har plads for den sags skyld. :-) Ville elske at have den hængende når jeg engang får mig et hus med biografkælder. :-)
Synes ikke lige jeg kan finde plakater i den størrelse heller - hvor køber man sådan nogen med engelsk tekst?
Meget fristet til at byde, men har jo ikke rigtig behov for den lige nu. Pøj pøj med salget i hvert fald. :-)
Kan den også hænge "vandret" og ikke kun som den står nu "lodret"?
Ja. Der er lavet klar til det bagpå kan jeg se.
Og jeg må hellere lige tilføje, at der er dømt selvhenter. Hvis den skulle sendes noget sted hen, ville den gå i pænt meget stykker. Jeg bor i Rødovre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg kan godt hente den i rødovre hvis dete det er ;)
Men det er lidt ærgerligt. Plakaten som sidder i er også virkelig fed, så jeg nænner næsten ikke at skifte den ud. Har selv en plakat med "Nærkontakt af 3. grad" som jeg mangler ramme til.'
Men mit tilbud på 250kr står stadig til. Hvis det hjælper, så kan kan jeg godt hæve den til 300kr
#11 McPeter 12 år siden
Synes ikke lige jeg kan finde plakater i den størrelse heller - hvor køber man sådan nogen med engelsk tekst?
Meget fristet til at byde, men har jo ikke rigtig behov for den lige nu. Pøj pøj med salget i hvert fald. :-)
#12 MuManden 12 år siden
#13 Åkepool 12 år siden
Ja. Der er lavet klar til det bagpå kan jeg se.
Og jeg må hellere lige tilføje, at der er dømt selvhenter. Hvis den skulle sendes noget sted hen, ville den gå i pænt meget stykker.
Jeg bor i Rødovre.
#14 Batsy 12 år siden
#15 Morten1 12 år siden
Men det er lidt ærgerligt. Plakaten som sidder i er også virkelig fed, så jeg nænner næsten ikke at skifte den ud.
Har selv en plakat med "Nærkontakt af 3. grad" som jeg mangler ramme til.'
Men mit tilbud på 250kr står stadig til.
Hvis det hjælper, så kan kan jeg godt hæve den til 300kr
#16 davenport 12 år siden
#17 Morten1 12 år siden
Jeg er faktisk 50% græsk, så der kan faktisk godt være noget om det ;)
#18 davenport 12 år siden
#19 Åkepool 12 år siden
Selvfølgelig hjælper det.
Bare husk at den ikke kan proppes i en personbil, er jeg ret sikker på.
#20 Morten1 12 år siden