Jeg har en stor ramme stående, som jeg ikke har haft plads til, siden jeg fik børn. Så nu vil jeg, mod min egen vilje, prøve at sælge den til en god pris.
Lige pt. er det en "Gladiator"-plakat der fylder den ud på smukkeste vis, men hvis det ikke lige er sagen, kan man jo udskifte den.
Rammemål er: 124X164,5cm
Kom med et seriøst bud. Den kostede mig 2500,- at få speciallavet i tidernes morgen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Min kæreste er indrammer. Det koster i tid og materialer. Det er faktisk ikke bare lige noget man gør, da det kræver forskellige maskiner osv. Og selve rammerne er dyre i indkøb, skal nittes sammen og den slags. Men resultatet er så også noget flottere, end et pis produkt fra Bilka :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
nok lidt off topic, men findes nogle billige versioner af rammer i den størrelse. Ikea har ikke rigtig noget i den størrelse og har ikke råd til at købe en speciellavet ramme
Intet ondt ord om tilbuddet her, men hvorfor er rammer altid så dyre?
=
davenport (6) skrev:
Det koster i tid og materialer. Det er faktisk ikke bare lige noget man gør, da det kræver forskellige maskiner osv. Og selve rammerne er dyre i indkøb, skal nittes sammen og den slags. Men resultatet er så også noget flottere, end et pis produkt fra Bilka :)
Morten1 (7) skrev:
Ikea har ikke rigtig noget i den størrelse og har ikke råd til at købe en speciellavet ramme
Jeg kunne ikke finde rammer i "håndkøb" i den størrelse da jeg skulle ha' indrammet "Gladiator", så det tror jeg ikke du kan finde. Og jo du har råd, køb min, jeg har jo ikke sagt hvad den skulle koste, kun at man skal komme med et seriøst bud. Fordi den har kostet mig 2500,- betyder det jo ikke at jeg VIL sælge den for noget i nærheden. Hvis det stod til min kone, så fik man penge med hvis man køber, for hun er træt af at den fylder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 Åkepool 12 år siden
Så nu vil jeg, mod min egen vilje, prøve at sælge den til en god pris.
Lige pt. er det en "Gladiator"-plakat der fylder den ud på smukkeste vis, men hvis det ikke lige er sagen, kan man jo udskifte den.
Rammemål er: 124X164,5cm
Kom med et seriøst bud. Den kostede mig 2500,- at få speciallavet i tidernes morgen.
#2 Åkepool 12 år siden
http://imageshack.us/f/535/23810606.jpg/
http://imageshack.us/f/692/79283393.jpg/
#3 Babo84 12 år siden
Lækkert. Det er squ pisse dyrt sådan noget, men godt ser det ud.
#4 Åkepool 12 år siden
#5 Fellaheen 12 år siden
#6 davenport 12 år siden
#7 Morten1 12 år siden
#8 Åkepool 12 år siden
=
Jeg kunne ikke finde rammer i "håndkøb" i den størrelse da jeg skulle ha' indrammet "Gladiator", så det tror jeg ikke du kan finde.
Og jo du har råd, køb min, jeg har jo ikke sagt hvad den skulle koste, kun at man skal komme med et seriøst bud. Fordi den har kostet mig 2500,- betyder det jo ikke at jeg VIL sælge den for noget i nærheden. Hvis det stod til min kone, så fik man penge med hvis man køber, for hun er træt af at den fylder.
#9 Morten1 12 år siden
250 kr..
#10 Åkepool 12 år siden