110+ DVD'er / udgivelser til salg i mange regioner!
Jeg kan træffes på MSN - det er nok nemmest at byde der?
Tilføj mig på: lars_haslev [a] hotmail.com
Jeg forbeholder mig retten til alt og alting! :-D Priser har været svært at sætte på, så jeg regner med enten at komme med en opdateret version med priser senere - eller også lytte pænt på de bud I eventuelt ville komme med :)
Region 2 med danske undertekster eller tale: --------------------------------------------
Frederik & Mary - Det første år 2004-2005 Mary & Frederik og Kongehuset Planet of the Apes Muppets Indtager Manhattan (i folie) Cleopatra (1999) The Edge Pyrus i Alletiders Jul (i folie) Master & Commander - Til Verdens Ende 1-disc i fin papæske (i folie) The Last Horror Movie Payback Time De Uovervindelige (The Untouchables) Sinbad - Legenden Fra De Syv Have Det Hemmelighedsfulde Selskab Mit liv som Bent 2-disc (tv/satire-serie) Chicago 2-disc Con Air Bad Company Patrioternes spil Knockaround Guys The Other Sister Hit med Amin Michael Moore: Fahrenheit 9/11 - 2-disc Special Edition Michael Moore - Roger og Mig Seabiscuit - 2-disc Special Edition Manden med Jernmasken (i folie) Live From Baghdad Moulin Rouge - 2-disc Collector's Edition (papomslaget omkring keep-case har lidt problemer med limen i toppen) The Accidental Spy Snatch (i folie) Romeo + Julie Lolita Jurassic Park - Collector's Edition (den ORIGINALE første DVD udgivelse af Egmont Film! Er i top-stand) Vertical Limit Waterworld Tilbage Til Cold Mountain (svensk cover, men ellers dansk udgivelse) K-9: P.I. Privatdetektiv Taxi Driver Hollywood Cops Scanners 1 (i folie) Scanners 2 (i folie) Scanners 3 (i folie) Intacto Kops Mød Vores Nabo (Duplex) Good Will Hunting (original første-udgivelse 1997) Patch Adams The Cider House Rules Wall Street - Special Edition (i folie) Under Suspicion From Hell - 2-disc Special Edition Pearl Harbor - 2-disc Special Edition Elling Frank Sinatra - The Man With The Golden Arm Scoopy-Doo 2: Uhyrerne Er Løs Sneakers In the Bedroom Troldmanden Fra Oz The Rules of Attraction Alexander - 2-disc Special Edition The Last Castle Agent Cody Banks 2: Destination London Hysterical Blindness Kuropholdet The Rock - 2-disc Collector's Edition Magiske Ella (Ella Enchanted) En Amerikansk Varulv i London - Special Edition (har lidt sammenfoldning i cover) Butch Cassidy and the Sundance Kid (svensk cover, men det kan ikke ses i titlen - dansk tekst!) Nøddebo Præstegård U-571 Tears of the Sun Ghostbusters The Ladykillers City of God (lege-DVD!) Cabin Fever (leje-DVD!) Life as a House Killing Zoe (i folie) Mission to Mars Mr. Bean 10 år - del 2 (6 Bean-afsnit) Desperate Timer (Desperate Hours) (i folie) Lille Nemo - Oplevelser i Drømmeland Kalifornia (i folie) Big Fat Liar Head of State 9 ½ Uge (i folie) Ordinary Decent Criminal The Big Blue - Extended Edition John Carpenter's Vampires Laws of Attraction
The Marx Brothers Collection 6-disc indeholdende: - A Night at the Opera - At the Circus - A Day at the Races - Go West - The Big Store - A Night in Casablanca
Region 2 uden danske undertekster: ----------------------------------
Michael Moore - Bowling For Columbine The Sixth Sense - 2-disc Special Collector's Edition Das Fünfte Element (tysk region 2 udgivelse af Det Femte Element med engelske undertekster og Deluxe Edition!) City Hall Police Story - Special Collector's Edition Domestic Disturbance
Region 3: --------- Shark Tale
Region 1: --------- Anchorman The Punisher Killing Me Softly Clerks Le Divorce
Tom & Jerry Collector's Complete Collection 10-disc
- NB.! Kinesisk R6 (multi-region) men identisk indhold med den amerikanske. Det vil sige samtlige 140 tegnefilm om Tom & Jerry med original engelsk tale - indpakket i fornem boks med to store keepcases og fin lille folder. Boksen er i top-klasse stand som var den ny.
Den er OOP (altså udgået af produktion)
- Nyprisen er vejledende 1199,- - Min pris inkl. porto som pakke og beskyttelse: 500,- - Eventuelt hvis du køber meget - kan vi finde ud af en god pris!
Ja, jeg mener der blev taget omkring 175,- fra min konto med fragt og det hele, for den T&J-boks. Kan kun grine af de 1200,- (og 500,- for den sags skyld).
Uanset hvad! - så kan JEG kun grine af at I blander jer i handlen på den måde. Skal I ikke bare byde i stedet for? :-/
-- jeg har også været ude for at folk brokker sig over prisen i en butik, men for dælen - så kan de da lige så godt gå ud igen? Det er da træls at høre på :o)
Jeg brokker mig ikke. Hvis jeg vil have den, så køber jeg den bare. Men jeg synes ikke at folk skal give overpris, derfor gør jeg opmærksom på, at den kan fåes til under det halve af den pris du efterspørger.
Hvis jeg var ved at købe noget til 500kr, som jeg kunne få til 200 andetsteds, så ville jeg også være meget glad for at blive gjort opmærksom på det.
I gør det måske ikke sådan på DAHF, men sådan har vi nu engang altid gjort her på filmz. Jeg har helt bevidst undladt at kommentere det på dahf, da jeg ikke kender jeres kultur på dette område. Vi har for nyligt haft en lille debat herinde om, hvorvidt dette var retfærdigt, og jeg mener at huske, at alle var enige.
Jeg beklager at din salgstråd nu spammes med denne debat, hvilket til gengæld ikke er nødvendigt, hvis du havde fulgt noget mere med i disse tråde på filmz, ville du allerede vide at det var sådan her, og så var disse indlæg aldrig kommet frem.
Held og lykke med salget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ja, Killing Me Softly er den unratede udgave - og der er ingen ridser, fedtede fingre eller mærker i cover såvel som disk. Clerks er Deluxe Edition i Collector's Series med en bunke ekstramateriale.
#1 filmz-Snuggi 19 år siden
Jeg kan træffes på MSN - det er nok nemmest at byde der?
Tilføj mig på: lars_haslev [a] hotmail.com
Jeg forbeholder mig retten til alt og alting! :-D
Priser har været svært at sætte på, så jeg regner med enten at komme med en opdateret version med priser senere - eller også lytte pænt på de bud I eventuelt ville komme med :)
Region 2 med danske undertekster eller tale:
--------------------------------------------
Frederik & Mary - Det første år 2004-2005
Mary & Frederik og Kongehuset
Planet of the Apes
Muppets Indtager Manhattan (i folie)
Cleopatra (1999)
The Edge
Pyrus i Alletiders Jul (i folie)
Master & Commander - Til Verdens Ende 1-disc i fin papæske (i folie)
The Last Horror Movie
Payback Time
De Uovervindelige (The Untouchables)
Sinbad - Legenden Fra De Syv Have
Det Hemmelighedsfulde Selskab
Mit liv som Bent 2-disc (tv/satire-serie)
Chicago 2-disc
Con Air
Bad Company
Patrioternes spil
Knockaround Guys
The Other Sister
Hit med Amin
Michael Moore: Fahrenheit 9/11 - 2-disc Special Edition
Michael Moore - Roger og Mig
Seabiscuit - 2-disc Special Edition
Manden med Jernmasken (i folie)
Live From Baghdad
Moulin Rouge - 2-disc Collector's Edition (papomslaget omkring keep-case har lidt problemer med limen i toppen)
The Accidental Spy
Snatch (i folie)
Romeo + Julie
Lolita
Jurassic Park - Collector's Edition (den ORIGINALE første DVD udgivelse af Egmont Film! Er i top-stand)
Vertical Limit
Waterworld
Tilbage Til Cold Mountain (svensk cover, men ellers dansk udgivelse)
K-9: P.I. Privatdetektiv
Taxi Driver
Hollywood Cops
Scanners 1 (i folie)
Scanners 2 (i folie)
Scanners 3 (i folie)
Intacto
Kops
Mød Vores Nabo (Duplex)
Good Will Hunting (original første-udgivelse 1997)
Patch Adams
The Cider House Rules
Wall Street - Special Edition (i folie)
Under Suspicion
From Hell - 2-disc Special Edition
Pearl Harbor - 2-disc Special Edition
Elling
Frank Sinatra - The Man With The Golden Arm
Scoopy-Doo 2: Uhyrerne Er Løs
Sneakers
In the Bedroom
Troldmanden Fra Oz
The Rules of Attraction
Alexander - 2-disc Special Edition
The Last Castle
Agent Cody Banks 2: Destination London
Hysterical Blindness
Kuropholdet
The Rock - 2-disc Collector's Edition
Magiske Ella (Ella Enchanted)
En Amerikansk Varulv i London - Special Edition (har lidt sammenfoldning i cover)
Butch Cassidy and the Sundance Kid (svensk cover, men det kan ikke ses i titlen - dansk tekst!)
Nøddebo Præstegård
U-571
Tears of the Sun
Ghostbusters
The Ladykillers
City of God (lege-DVD!)
Cabin Fever (leje-DVD!)
Life as a House
Killing Zoe (i folie)
Mission to Mars
Mr. Bean 10 år - del 2 (6 Bean-afsnit)
Desperate Timer (Desperate Hours) (i folie)
Lille Nemo - Oplevelser i Drømmeland
Kalifornia (i folie)
Big Fat Liar
Head of State
9 ½ Uge (i folie)
Ordinary Decent Criminal
The Big Blue - Extended Edition
John Carpenter's Vampires
Laws of Attraction
Halloween (i folie)
Halloween 4
Halloween 5
Halloween - H20
Halloween Resurrection
The Marx Brothers Collection 6-disc indeholdende:
- A Night at the Opera
- At the Circus
- A Day at the Races
- Go West
- The Big Store
- A Night in Casablanca
Region 2 uden danske undertekster:
----------------------------------
Michael Moore - Bowling For Columbine
The Sixth Sense - 2-disc Special Collector's Edition
Das Fünfte Element (tysk region 2 udgivelse af Det Femte Element med engelske undertekster og Deluxe Edition!)
City Hall
Police Story - Special Collector's Edition
Domestic Disturbance
Region 3:
---------
Shark Tale
Region 1:
---------
Anchorman
The Punisher
Killing Me Softly
Clerks
Le Divorce
Tom & Jerry Collector's Complete Collection 10-disc
- NB.! Kinesisk R6 (multi-region) men identisk indhold med den amerikanske. Det vil sige samtlige 140 tegnefilm om Tom & Jerry med original engelsk tale - indpakket i fornem boks med to store keepcases og fin lille folder. Boksen er i top-klasse stand som var den ny.
Den er OOP (altså udgået af produktion)
- Nyprisen er vejledende 1199,-
- Min pris inkl. porto som pakke og beskyttelse: 500,-
- Eventuelt hvis du køber meget - kan vi finde ud af en god pris!
UANSET HVAD - så byd løs! :o)
#2 dyg 19 år siden
Den Tom & Jerry boks. Er det den samme som denne?
Flere herindefra har købt den ved 11china.com, og der kan den fåes endnu, så vidt jeg kan tyde mig frem til, til en pris af $33 incl fragt.
#3 Slettet Bruger [926023674] 19 år siden
#4 Yoda 19 år siden
#5 filmz-Snuggi 19 år siden
-- jeg har også været ude for at folk brokker sig over prisen i en butik, men for dælen - så kan de da lige så godt gå ud igen? Det er da træls at høre på :o)
#6 dyg 19 år siden
Hvis jeg var ved at købe noget til 500kr, som jeg kunne få til 200 andetsteds, så ville jeg også være meget glad for at blive gjort opmærksom på det.
I gør det måske ikke sådan på DAHF, men sådan har vi nu engang altid gjort her på filmz. Jeg har helt bevidst undladt at kommentere det på dahf, da jeg ikke kender jeres kultur på dette område. Vi har for nyligt haft en lille debat herinde om, hvorvidt dette var retfærdigt, og jeg mener at huske, at alle var enige.
Jeg beklager at din salgstråd nu spammes med denne debat, hvilket til gengæld ikke er nødvendigt, hvis du havde fulgt noget mere med i disse tråde på filmz, ville du allerede vide at det var sådan her, og så var disse indlæg aldrig kommet frem.
Held og lykke med salget.
#7 filmz-Snuggi 19 år siden
#8 putandtake 19 år siden
#9 filmz-Snuggi 19 år siden
#10 putandtake 19 år siden