I forbindelse med en Filmz konkurrence har jeg vundet 2 fribilletter til filmen The Next Three Days.
The Next Three Days er en film med Russell Crowe i hovedrollen og er instrueret af den Oscar-vindene instruktør Paul Haggis. The Next Three Days på IMDb
Årsaget til salget af billetterne skyldes, at filmen kun går i en biograf en times kørsel fra min by, og derfor vælger jeg at sælge billetten til en anden Filmz fan!
De to fribilletter er gyldige i perioden 17.01.11-14.02.11 (Spørg mig ikke, hvorfor jeg først har modtaget billeterne nu).
Det er muligt at byde på 1 billet af gangen, men jeg foretrækker at sælge billetterne samlet.
Jeg håber, det er i orden med Filmz at sælge konkurrencepræmier, hvis dette ikke er tilfældet, må jeg vel bare tage toget til København (togbilletten koster mere end biografbilletten) for at se filmen.
Jeg håber, det er i orden med Filmz at sælge konkurrencepræmier, hvis dette ikke er tilfældet, må jeg vel bare tage toget til København (togbilletten koster mere end biografbilletten) for at se filmen.
Du kunne også være en venlig sjæl og sende billetterne ganske gratis til en anden Filmz-bruger som måske virkelig gerne vil se filmen? Evt. mod betaling af porto? Det kan du vel ikke være for nærig til? Og hvorfor overhovedet deltage i konkurrencen i første omgang? Du har tjekket, at der ikke står på billetterne, at de ikke må sælges videre, ikke?
Jeg deltog i konkurrencen, da jeg troede, at biografen gik i nærheden af min by. Jeg har tjekket på selve billetten, og der står ikke, at billetten ikke kan sælges videre.
Den diskussion har været herinde før, hvor flere synes det er 'dårlig stil' at sælge noget man har fået gratis, endda på samme sted som man har vundet det - og til dem man måske har vundet foran. Jeg vil bare lige give Foeller lidt støtte, jeg synes det er helt fint :) Især når man sælger for under dets værdi. Bare fordi man får en uventet vare e.l., betyder det for mig ikke at man ikke må tjene lidt på det.
Anyway, jeg lovede vist mig selv engang ikke at deltage i internetdiskussioner, så må hellere stoppe og deltage i trådens oprindelige ånd: jeg byder 70 kr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 MMB 13 år siden
The Next Three Days er en film med Russell Crowe i hovedrollen og er instrueret af den Oscar-vindene instruktør Paul Haggis.
The Next Three Days på IMDb
Årsaget til salget af billetterne skyldes, at filmen kun går i en biograf en times kørsel fra min by, og derfor vælger jeg at sælge billetten til en anden Filmz fan!
De to fribilletter er gyldige i perioden 17.01.11-14.02.11 (Spørg mig ikke, hvorfor jeg først har modtaget billeterne nu).
Det er muligt at byde på 1 billet af gangen, men jeg foretrækker at sælge billetterne samlet.
Buddene starter på 25 kr pr. billet.
#2 MMB 13 år siden
#3 Babo Rises 13 år siden
#4 Steffan Rasmussen 13 år siden
#5 MMB 13 år siden
Ja, det er sgu ærgerligt, at filmen kun vises i så få biografer.
Bud modtaget. :)
#6 Nicki52 13 år siden
#7 kasper0204 13 år siden
Du kunne også være en venlig sjæl og sende billetterne ganske gratis til en anden Filmz-bruger som måske virkelig gerne vil se filmen? Evt. mod betaling af porto? Det kan du vel ikke være for nærig til? Og hvorfor overhovedet deltage i konkurrencen i første omgang? Du har tjekket, at der ikke står på billetterne, at de ikke må sælges videre, ikke?
Tja, jeg synes bare det er pænt amoralsk...
#8 MMB 13 år siden
Jeg deltog i konkurrencen, da jeg troede, at biografen gik i nærheden af min by.
Jeg har tjekket på selve billetten, og der står ikke, at billetten ikke kan sælges videre.
Hvorfor er det amoralsk?
#9 lagoni 13 år siden
Anyway, jeg lovede vist mig selv engang ikke at deltage i internetdiskussioner, så må hellere stoppe og deltage i trådens oprindelige ånd: jeg byder 70 kr.
#10 MMB 13 år siden
Den diskussion har jeg i hvert fald misset så. :)
Tak for buddet i hvert fald. Det er noteret :)