#20 Send gerne et link til det sted, du har købt den, for jeg regner også med at bestille den inden for en månedstid (max!).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg regner også med at erhverve mig XE1 indenfor en rum tid, så fortæl fortæl, når du har leget med den! Den skulle jo efter sigende også fungere ganske glimrende som ordinær DVD-afspiller.
#24 Nej, kender det godt. Det er lidt absurd at man danner et personligt forhold til en maskine, men sådan er det nu. :(
Det virker som en meget fed idé med de der wallplates. Stilrent, ryddeligt og praktisk. Det kunne jeg godt bruge i mit hjemmebio-rum, men det kræver vist et gevaldigt indgreb, og det er jeg alt for doven til! ;)
Har godt læst High-Def Digest's anmeldelse. Personligt syntes jeg også at det er den bedste anmeldelse indtil videre. Det er klart den mest kritiske og realistiske jeg har læst. Det virker som et fornuftigt førstegangskøb. Ihvertfald godt nok til at stille HD-sulten! :)
#21 filmz-yoshimura 17 år siden
#22 filmz-Bruce 17 år siden
#23 pulse83 17 år siden
Og tillykke med salget. :(
#24 filmz-Bruce 17 år siden
Skal nok fortælle! Først skal dér dog klippe klistres i kælderen. Skal have nogle af disse custom wallplates infiltreret.
Indtil videre den anmeldelse, som fik mig overbevist.
#25 pulse83 17 år siden
Det virker som en meget fed idé med de der wallplates. Stilrent, ryddeligt og praktisk. Det kunne jeg godt bruge i mit hjemmebio-rum, men det kræver vist et gevaldigt indgreb, og det er jeg alt for doven til! ;)
Har godt læst High-Def Digest's anmeldelse. Personligt syntes jeg også at det er den bedste anmeldelse indtil videre. Det er klart den mest kritiske og realistiske jeg har læst. Det virker som et fornuftigt førstegangskøb. Ihvertfald godt nok til at stille HD-sulten! :)
#26 filmz-Bruce 17 år siden
#27 filmz-duck-1 17 år siden
kan godt være det er mig der ser forkert, men den maskine du hr bestilt og den der bliver testet i dit link, er det den samme?