Jeg har vundet følgende film i en konkurrence andetsteds, men da jeg ikke har et 3D tv, er det desværre ret overkill for mig at beholde filmene alene for 2D versionerne.
Derfor er jeg interesseret i at sælge (evt. bytte) filmene. Der er tale om følgende film. Der er tale om danske versioner af alle filmene, og derfor indeholder de alle sammen danske undertekster.
Captain America - Blu-ray 3D + Blu-ray Rio - Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy (også med dansk tale) Gulliver's Travels - Blu-ray 3D + DVD + Digital Copy Piranha 3D - Blu-ray 3D TRON: Legacy - Blu-ray 3D + Blu-ray
Alle film er stadig i emballage.
Bemærk dog, at jeg mangler at modtage TRON: Legacy endnu, så den kan ikke sendes asap. De andre har jeg dog liggende på nuværende tidspunkt. ---------------
Jeg sælger også følgende: Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 - Limited Edition Triple Play Steelbook (Blu-ray + DVD + Digital Copy).
Det er dog kun Blu-Ray'en der indeholder danske undertekster, DVD'en har kun engelske undertekster (det er den britiske version af filmen). Det er kun DVD'en, jeg har set en enkelt gang.
Kom med nogle rimelige bud, så kan vi diskutere handlen. (Og nej Lord Beef Jerky 1 dollar er ikke rimeligt). Der sælges både hver for sig og samlet, men samlet foretrækkes naturligvis.
#1 MMB 12 år siden
Jeg har vundet følgende film i en konkurrence andetsteds, men da jeg ikke har et 3D tv, er det desværre ret overkill for mig at beholde filmene alene for 2D versionerne.
Derfor er jeg interesseret i at sælge (evt. bytte) filmene.
Der er tale om følgende film. Der er tale om danske versioner af alle filmene, og derfor indeholder de alle sammen danske undertekster.
Captain America - Blu-ray 3D + Blu-ray
Rio - Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD + Digital Copy (også med dansk tale)
Gulliver's Travels - Blu-ray 3D + DVD + Digital Copy
Piranha 3D - Blu-ray 3D
TRON: Legacy - Blu-ray 3D + Blu-ray
Alle film er stadig i emballage.
Bemærk dog, at jeg mangler at modtage TRON: Legacy endnu, så den kan ikke sendes asap. De andre har jeg dog liggende på nuværende tidspunkt.
---------------
Jeg sælger også følgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 - Limited Edition Triple Play Steelbook (Blu-ray + DVD + Digital Copy).
Det er dog kun Blu-Ray'en der indeholder danske undertekster, DVD'en har kun engelske undertekster (det er den britiske version af filmen).
Det er kun DVD'en, jeg har set en enkelt gang.
Kom med nogle rimelige bud, så kan vi diskutere handlen. (Og nej Lord Beef Jerky 1 dollar er ikke rimeligt). Der sælges både hver for sig og samlet, men samlet foretrækkes naturligvis.
#2 MMB 12 år siden
#3 MOVIE1000 12 år siden
#4 MMB 12 år siden
Noget du vil vide om den? :P
#5 MOVIE1000 12 år siden
#6 MMB 12 år siden
#7 MOVIE1000 12 år siden
#8 MMB 12 år siden
Hvad ville du da byde?
#9 MOVIE1000 12 år siden
#10 MMB 12 år siden
Pjat med dig! Man kan aldrig bruge for mange penge på film. ;)