Gravatar

#11 Collateral 10 år siden

Har skrevet på FB. Husk at tjekke under 'andet' :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 fazz 10 år siden

Collateral, kan ikke se din pm eller Facebook besked, bare skriv til min mobil "53801705"

Mvh Alexander
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#13 squid delicious 10 år siden

Er nogle af disse tilbage:

Taxi Driver
Wizard of Oz
Zodiac
Heat
Citizen Kane

I så fald er jeg interesseret.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#14 fazz 10 år siden

Squid delicious = De er alle sammen tilbage den bunke det vill koste 200 med forsendelse :)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#15 squid delicious 10 år siden

PM sendt
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#16 ettubrute 10 år siden

Er nogle af disse tilbage?

Græsrødderne
Fight club
Monsters inc
Raging bull
Ran

Gravatar

#17 inflector 10 år siden

Alien Anthology
12 Monkeys
Dark City
Doubt
Noth By Northwest
The Rum Diary
The Last Samurai
Tree of Life
The Descendants

Er jeg interesseret i. Har også skrevet til dig på FB, men du har ikke svaret. Hvad vil du have for disse?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 fazz 10 år siden

ettubrute = De er ikke solgt, Du kan få den bunke til 240,- med forsendelse :)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#19 Steffan Rasmussen 10 år siden

Måske en opdateret liste?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#20 fazz 10 år siden

Steffan laver en liste snart, skal lige sende de film afsted der røg i første omgang :)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."

Skriv ny kommentar: