Gravatar

#2 MadMartigan 10 år siden

Ååhhhh, bare man var på Facebook ;-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 MOVIE1000 10 år siden

Hvad er prisen? og er der DK tekst? Hvor kan de hentes?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Herrguth 10 år siden

Hvad tager du pr. stk.?
Sender du?
Mange interessante titler imellem.
Gravatar

#5 Blacksanta 10 år siden

Har du tænkt dig at sælge enkeltvis eller samlet? Jeg smider et bud på 500kr for hele kassen, så er vi i gang :)
Gravatar

#6 Collateral 10 år siden

Såfremt du sælger enkeltvis er jeg interesseret i Fight Club Steelbook, Dark City og Cinema Paradise. Vil dog gerne vide om de er region b.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Morpheus 10 år siden

Hvis du sælger enkeltvis er jeg interesseret i disse 3 nedenstående. Afhængig af om de kan ligge til der kommer løn :)

Er de region B?

Tron Steelbook
Fight Club steelbook
Apocalypse Now
Gravatar

#8 Herrguth 10 år siden

Og hvis jeg finder, at du har fair priser, så kan jeg være interesseret i:
Edward Scissorhands
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Lady in the Water
Shawshank Redemption
Memento
Gravatar

#9 fazz 10 år siden

MOVIE1000 = Kommer an på hvor mange du tager, der er dog forskel på hvilke titler det drejer sig om :) I Svendborg.

Herrguth = Shawshank er der en anden der er igang med at købe resten kan du få for 120 inkl forsendelse.

Blacksanta = Der er ca. 225 film så hvis du ganger dit tilbud med 10 har vi en deal! ;)

Collateral = De kan alle sammen afspilles på min DK PS3 så de er enden Reg ALL eller B :) Fight Club Steelbook er Tysk, de andre er der heller ikke DK tekst på mener jeg men du kan få de 3 for 130 inkl forsendelse :)

Morpheus = Hvis der er andre der byder sælger jeg med det samme, men du kan jo prøve at skrive til mig når du får løn :)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#10 Collateral 10 år siden

Sender dig lige en pm.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: