Gravatar

#21 SpielbergFreak 20 år siden

ok hele striben for 180 kr så!
Gravatar

#22 SpielbergFreak 20 år siden

Okay hvad vil folk egentlig være bekendt at byde for den stak dvd'er? Seriøst tak!
Gravatar

#23 chandler75 20 år siden

110 kr.?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#24 zuve 20 år siden

www.QXL.dk der burde du kunne score lidt for dem.
Gravatar

#25 SpielbergFreak 20 år siden

110 kr...?!

Uden at jeg skal hakke på nogen eller gøre mig uvenner med nogen, men jeg synes at folk her generelt er meget nærige og giver nogle helt absurde bud når man vil jeg sælge dvd'er eller andet. Jeg snakker ikke kun om mig selv, men også andre der prøver at sælge herinde, hvor folk kommer med de mest fedtede bud!

Gravatar

#26 Yoda 20 år siden

Dine priser er måske også en smule for høje, taget i betragtning af, at man hos f.eks. DVD Pacific kan få filmene meget billigere - og så er de nye..

Lidt eksempler

"Basic Instinct" - 36 kr.
"Silence of the Lambs" - 56 kr. (SE 80 kr.)
"Wall Street" - 56 kr.
"Natural Born Killers" - 55 kr. (TheatricaL Version 70 kr.)
"12 Monkeys - 56 kr.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#27 JannikAnd 20 år siden

Det kan jo være, SpielbergFreak ligger inde med diverse Special Extreme Mother F***ing Japanese Edition, der normalt sælges til højere priser.
Gravatar

#28 filt 20 år siden

#27, det er desværre ikke dem han sælger, så var jeg nemlig slået til med det samme, stol trygt på det. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 20 år siden

#27 De bliver jo så som regel også afsat til en noget højere pris (ja, altså lige bortset fra din Terminator UE, som blev solgt latterligt billigt!) ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 JannikAnd 20 år siden

Det siger du bare fordi det var din bedste ven, der løb med skatten :)

Skriv ny kommentar: