Uden at jeg skal hakke på nogen eller gøre mig uvenner med nogen, men jeg synes at folk her generelt er meget nærige og giver nogle helt absurde bud når man vil jeg sælge dvd'er eller andet. Jeg snakker ikke kun om mig selv, men også andre der prøver at sælge herinde, hvor folk kommer med de mest fedtede bud!
Dine priser er måske også en smule for høje, taget i betragtning af, at man hos f.eks. DVD Pacific kan få filmene meget billigere - og så er de nye..
Lidt eksempler
"Basic Instinct" - 36 kr. "Silence of the Lambs" - 56 kr. (SE 80 kr.) "Wall Street" - 56 kr. "Natural Born Killers" - 55 kr. (TheatricaL Version 70 kr.) "12 Monkeys - 56 kr.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#27 De bliver jo så som regel også afsat til en noget højere pris (ja, altså lige bortset fra din Terminator UE, som blev solgt latterligt billigt!) ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 SpielbergFreak 20 år siden
#22 SpielbergFreak 20 år siden
#23 chandler75 20 år siden
#24 zuve 20 år siden
#25 SpielbergFreak 20 år siden
110 kr...?!
Uden at jeg skal hakke på nogen eller gøre mig uvenner med nogen, men jeg synes at folk her generelt er meget nærige og giver nogle helt absurde bud når man vil jeg sælge dvd'er eller andet. Jeg snakker ikke kun om mig selv, men også andre der prøver at sælge herinde, hvor folk kommer med de mest fedtede bud!
#26 Yoda 20 år siden
Dine priser er måske også en smule for høje, taget i betragtning af, at man hos f.eks. DVD Pacific kan få filmene meget billigere - og så er de nye..
Lidt eksempler
"Basic Instinct" - 36 kr.
"Silence of the Lambs" - 56 kr. (SE 80 kr.)
"Wall Street" - 56 kr.
"Natural Born Killers" - 55 kr. (TheatricaL Version 70 kr.)
"12 Monkeys - 56 kr.
#27 JannikAnd 20 år siden
Det kan jo være, SpielbergFreak ligger inde med diverse Special Extreme Mother F***ing Japanese Edition, der normalt sælges til højere priser.
#28 filt 20 år siden
#29 filmz-yoshimura 20 år siden
#30 JannikAnd 20 år siden
Det siger du bare fordi det var din bedste ven, der løb med skatten :)