Gravatar

#31 filmz-yoshimura 20 år siden

#30 Jep, men nu har jeg da heldigvis selv fået mig et eksemplar, men jeg måtte så også helt til Japan for at hente den ;o)

De har i øvrigt helt sindssygt mange vilde udgivelser dernede (derude?), som ikke koster ret meget. Det var ikke noget problem at få fat i Kill Bill Vol. 1 og 2 Premium boksene, Spiderman Destiny Box, Hero i sort "kuffert", Alien-hovedet, Alien/Predator-kufferten, Shawshank Redemption-"madkassen", Tokyo Godfathers-boksen, Steamboy-boksen osv. Jeg skulle have haft en større kuffert (en ekstra kuffert!) og nogle flere penge med.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#32 Kalle Ferm 20 år siden

Det er derfor man har VISA-kort. :-) Så kan man overtrække for vildt, når man finder en masse spændende sager i et fremmed land.

Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#33 filmz-yoshimura 20 år siden

#32 Tro mig, det gjorde jeg også! Men der var stadig meget at købe.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#34 SpielbergFreak 20 år siden

150 + fragt for hele striben

Skriv ny kommentar: