Gravatar

#1 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg har et Sony DCR-HC39E kamera liggende. Det har jeg af gode grunde ikke brug for.

Kameraet ligger stadig i original og ubrudt emballage, dermed har kameraet aldrig været i brug. Der følger også en taske og diverse tilbehør med.

Pris: 5.000 kr
Gravatar

#2 SpielbergFreak 20 år siden

Er der nogle der kender nogle som kunne være interesserede? Her er en lille update:

Kameraet er købt i Electric City d. 1/9 – 2005. (11 dage siden), og har derfor en gyldig faktura/kvittering, der følger 24 måneders fabriksgaranti med på kameraet. Betingelser og regler for denne garanti, står skrevet bagpå kvitteringen.

Kameraet ligger i original og ubrudt emballage, og har derfor aldrig været i brug. Der følger
en taske og tre ubrugte Sony 60 minutters bånd med + diverse tilbehør. jeg kan endvidere vedlægge et stativ uden ekstra omkostning.

Hele pakken (kamera, taske og stativ), sælges for 5.000 kr.

Jeg ligger også inde med Pinnacle Studio Deluxe videoredigerings program til PC.

Beskrivelse af Pinnacle Studio Deluxe:

Pinnacle Studio Deluxe giver dig en fantastisk mulighed for at redigere i video. Perfekt til hjemmevideoer, bryllup eller fødseslsdage. Eller er du filmamatør? så er Pinnacle Studio også et godt sted at starte. Importer dit video materiale fra dit DV kamera, til din PC, rediger, læg overgangseffekter, lydeffekter og musik på, leg med farver og andre filmeffekter, og meget meget mere. Når du er færdig med din film, har du utallige muligheder: Læg den ud på nettet, gem den som videofilm på harddisken. Brænd den på CD eller DVD. Køre den tilbage på video kameraet eller ud på et VHS bånd. Denne Deluxe Version tillader ikke kun at du importer eller eksportere fra et DV kamera. Med det medfølgende Firewire kort og Breakout-box, er det muligt at importere og eksportere fra/til alle slags analoge kameraer og VHS video maskiner, du kan endda optage fra TV.
Pakken inkludere:
Pianncale Studio 8 (2 CD)
Firewire kabel (Til brug mellem DV kamera og PC)
Firewirekort
Breakoutbox
DANSK manual. Ny pris 3.800 du får det hele for 1.800 kr.

Det vil sige, at hvis du er interesseret i det hele (kamera, taske, stativ og Pinnacle Studio Deluxe), så sælges det hele samlet for 6.800 kr.

Med Venlig Hilsen
Allan Legarth Nielsen
Gravatar

#3 filmz-Kadann 20 år siden

Er der ikke mulighed for at du kan returnere det, hvis det stadig ligger i ubrudt emballage? :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4 SpielbergFreak 20 år siden

Nej lang historie
Gravatar

#5 Outbound Sith 20 år siden

Hvorfor har du "af gode grunde" ikke længere brug for det?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 SpielbergFreak 20 år siden

Fordi jeg har et Canon XL2
Gravatar

#7 filmz-vassago 20 år siden

#6: Men det havde du jo også for 12 dage siden :)

Kameraet er købt i Electric City d. 1/9 – 2005. (11 dage siden)

Jeg er ikke interesseret i kameraet, det lyder som et godt tilbud, men tror at folk er interesserede i historien bag. Det er ikke fordi jeg tror du er en svindler eller noget, eller der er en hage. Men det er bare udsædvanligt at man vil af med et splinternyt kamera - som er i ubrudt emballage - men som ikke kan byttes, og som du selv skriver, så er det en lang historie bag :)

Men hvis du vil sælge dit steady udstyr, savle savle... :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 filmz-Solevad 20 år siden

hvad var nyprisen?
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#9 Yoda 20 år siden

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor der skulle være en hage ved at levere kameraet tilbage til Electric City, hvis det ikke er brugt og i ubrudt emallage. Man har da 14-dages returret!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 Outbound Sith 20 år siden

#9 Nej, ikke hvis den er købt i butikken! Hvis den derimod er købt over Nettet, så er der 14 dage at fortryde i...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: