Gravatar

#1 filmz-yoshimura 21 år siden

Nu hvor boksen er på trapperne (nå ja, det er måske nogle lange trapper, men pyt), og jeg har været så forudseende ikke at anskaffe mig nogle af efterfølgerne, vil jeg gerne skille mig af med mit snappercase-eksemplar af The Matrix.

Sælges for 50,- plus forsendelse (kan afhentes i København)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 Michael Andersen 21 år siden

Den vil jeg da gerne købe :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 21 år siden

#2 Helt i orden; den er din :o)

Send mig en PM med din adresse, så får du en tilbage med mit kontonummer, så du kan indsætte 50,- plus x kroner i forsendelse (skal lige tjekke prisen på den slags først).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-banjo 21 år siden

hvis han ik vil, er jeg FRESH :D ellers nogle der har Matrix 1 eller Cubic til salg ?
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 21 år siden

#4 Han får lige en chance til i morgen, så skal jeg nok sige til, hvis det er ;o)

Cubic? Du mener vel Equillibrium, ikke? Jo, den har jeg da i en lækker koreansk udgave, men den er skam ikke til salg.
(Du kan se den/købe den her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=12672)
Gravatar

#6 Michael Andersen 21 år siden

#3 Besked er sendt afsted.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

*** SALGET ER HERMED EFFEKTUERET OG TRÅDEN ER LUKKET ***
Gravatar

#8 El Capitan 21 år siden

Det kan du da ikke bestemme.. Jeg skriver i tråden hvis jeg har lyst..

Na na na na na!!!! ;-P
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 21 år siden

JO! Hold nu op, din dumme ... én.

Skriv ny kommentar: