Nu hvor boksen er på trapperne (nå ja, det er måske nogle lange trapper, men pyt), og jeg har været så forudseende ikke at anskaffe mig nogle af efterfølgerne, vil jeg gerne skille mig af med mit snappercase-eksemplar af The Matrix.
Sælges for 50,- plus forsendelse (kan afhentes i København)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Send mig en PM med din adresse, så får du en tilbage med mit kontonummer, så du kan indsætte 50,- plus x kroner i forsendelse (skal lige tjekke prisen på den slags først).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
*** SALGET ER HERMED EFFEKTUERET OG TRÅDEN ER LUKKET ***
#1 filmz-yoshimura 21 år siden
Sælges for 50,- plus forsendelse (kan afhentes i København)
#2 Michael Andersen 21 år siden
#3 filmz-yoshimura 21 år siden
Send mig en PM med din adresse, så får du en tilbage med mit kontonummer, så du kan indsætte 50,- plus x kroner i forsendelse (skal lige tjekke prisen på den slags først).
#4 filmz-banjo 21 år siden
#5 filmz-yoshimura 21 år siden
Cubic? Du mener vel Equillibrium, ikke? Jo, den har jeg da i en lækker koreansk udgave, men den er skam ikke til salg.
(Du kan se den/købe den her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=12672)
#6 Michael Andersen 21 år siden
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 El Capitan 21 år siden
Na na na na na!!!! ;-P
#9 filmz-yoshimura 21 år siden