Det er 4:3 men det lidt dumme ved det er, at de fleste er skåret i siderne, så man faktisk ikke kan se det yderste rundt i siderne. Dette kommer lettest frem ved at læse teksterne i starten, nogle af navnene kan ikke ses osv.
Men altså, jeg er trods alt stadig glad for min. Jeg har set de første syv diske, og underholdningen er jo helt i top...
Der er ikke nogen engelsk oversigt over episoderne, hverken på papir eller på selve diskene (i menuerne altså). Hver disk har jo omkring 14 afsnit og når man smider én af dem i starter afsnit et bare op. Man kan så gå til menuen og se nogle få sekunders klip fra hvert afsnit og dermed se om man kan genkende det afsnit man søger. Lidt dumt, men nåh ja, hva' skidt.
#1 chronaden 21 år siden
Lidt specs:
10 DVD's
140 Episoder, gamle og de 'nyere'
Region 6 (Kina)
Resten kan i se på følgende billeder:
Front
Back
Inside
Sælges til HBO 250,- + Porto (Eller afhentning i Aalborg)
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Er de i P/S eller WS ???
Er der over hovedet en oversigt på engelsk eller andet sprog end kinesisk ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 chronaden 21 år siden
som der står bagpå er det 4:3
#4 Slettet Bruger [1439138029] 21 år siden
Men altså, jeg er trods alt stadig glad for min. Jeg har set de første syv diske, og underholdningen er jo helt i top...
Der er ikke nogen engelsk oversigt over episoderne, hverken på papir eller på selve diskene (i menuerne altså). Hver disk har jo omkring 14 afsnit og når man smider én af dem i starter afsnit et bare op. Man kan så gå til menuen og se nogle få sekunders klip fra hvert afsnit og dermed se om man kan genkende det afsnit man søger. Lidt dumt, men nåh ja, hva' skidt.
#5 chronaden 21 år siden