Jeg har, via. mit job, et parti "Crash" fra 2006 (stadig i folie) til 50,- Iflg. dvdpriser, er den billigste på nettet stadig 118,- (incl. porto), så vil man spare lidt penge på denne titel, så send en PM til mig.
50,- stk. ved afhentning 70,- stk. ved postdanmark forsendelse
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Det er en den danske udgave fra Scanbox (R2) med danske tekster.
Jeg KAN tilmed levere en kvittering, da det jo sælges fra butikken!
Grunden til den "suspekte" pris (som nogen åbenbart mener det er?), er at vi skulle købe X antal for at få dem så billigt. Derfor har vi en del i overskud, som vi gerne vil have "skudt af" hurtigt, så de ikke bare tager lagerplads. I øvrigt samme deal som gælder alle DVD forhandlere. Hvorfor tror i, at andre butikker nogle gange har "eneret" på en bestemt titel til billigere penge end alle andre - Fordi de er "tvunget" op i et større antal køb af den titel så.
Catfish?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
#1 filmz-Chemic 17 år siden
Iflg. dvdpriser, er den billigste på nettet stadig 118,- (incl. porto), så vil man spare lidt penge på denne titel, så send en PM til mig.
50,- stk. ved afhentning
70,- stk. ved postdanmark forsendelse
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-Chemic 17 år siden
#4 gi-jones 17 år siden
http://www.axelmusic.com/productDetails/0573731685...
#5 dyg 17 år siden
#6 filmz-vassago 17 år siden
#7 filmz-Chemic 17 år siden
Det er en den danske udgave fra Scanbox (R2) med danske tekster.
Jeg KAN tilmed levere en kvittering, da det jo sælges fra butikken!
Grunden til den "suspekte" pris (som nogen åbenbart mener det er?), er at vi skulle købe X antal for at få dem så billigt. Derfor har vi en del i overskud, som vi gerne vil have "skudt af" hurtigt, så de ikke bare tager lagerplads. I øvrigt samme deal som gælder alle DVD forhandlere. Hvorfor tror i, at andre butikker nogle gange har "eneret" på en bestemt titel til billigere penge end alle andre - Fordi de er "tvunget" op i et større antal køb af den titel så.
Catfish?
#8 mvejen 17 år siden
#9 filmz-Chemic 17 år siden
#10 filmz-Chemic 17 år siden