Tak for tippet, men bliver jo nød til at prøve og Blockbuster, tjaa så kan man jo ligesågodt bruge dem som frisbee. Og mener jo stadigvæk at et par klassikere som Cujo og Creepshow bør ses på VHS.
Hvis du er tilfreds med VHS udgaverne af "Cujo" og "Creepshow", så kan du jo lige så godt købe On Air dvd-udgaverne af begge film, der eksempelvis kan fås til 20,- stk. hos Stereo Studio!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#4 tjaa jeg kunne også bare danse disko på dem. Egentlig ville jeg gerne af med mine film, tænkte at nogen måske kunne bruge dem, er ikke interesseret i tips til hvor jeg kan købe.
Du får ikke en øre for VHS nogen steder, hverken hos Blockbuster eller herinde, tro mig....forær dem væk, hvis du kan finde nogen der gider tage imod dem - eller smid dem ud.....det sparer dig en masse besvær, de er nada værd..
#8 - Du mener: Det handler blot om at finde en, der er dum nok til at købe det. En almindelig VHS-film er ikke over 10kr værd i dag, at du har fundet en, der vil give mere er så bare heldigt for dig.
Jeg var meget overrasket over at kunne få 400kr for mine 50-55 vhs-film ved Blockbuster, da jeg egentligt regnede med, at de ville afvise mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-turborallye 20 år siden
Cujo
Creepshow
Bridget Jones 2 på randen af fornuft, stadig i folie.
Men in black 1 & 2
Ondskabens øjne
Hannibal
Red dragon
Moulin Rouge
Det var lige det for denne omgang, spørgsmål er velkomne.
Og filmen er i flot stand.
#2 inflector 20 år siden
#3 filmz-turborallye 20 år siden
Og mener jo stadigvæk at et par klassikere som Cujo og Creepshow bør ses på VHS.
#4 Yoda 20 år siden
Hvis du er tilfreds med VHS udgaverne af "Cujo" og "Creepshow", så kan du jo lige så godt købe On Air dvd-udgaverne af begge film, der eksempelvis kan fås til 20,- stk. hos Stereo Studio!
#5 filmz-turborallye 20 år siden
#6 Yoda 20 år siden
Men, som der blev sagt i #2, så kommer du ikke af med dem herinde, så dans du bare disko på dem, det ville sikkert være morsomt!
#7 filmz-gimleno1 20 år siden
#8 filmz-turborallye 20 år siden
Husk Ikke være så negative, alt kan sælges, det handler blot om at finde den rette køber.
#9 dyg 20 år siden
Jeg var meget overrasket over at kunne få 400kr for mine 50-55 vhs-film ved Blockbuster, da jeg egentligt regnede med, at de ville afvise mig.
#10 filmz-gimleno1 20 år siden