Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

De andre har ret... jeg har længe gerne ville se denne serie, men når det er SÅ meget billigere at købe det hele fra amazon (fragt koster intet hvis man bestiller for over 25 pund, da det bliver sendt fra england kommer der ingen told på), ville jeg da langt hellere gøre det der, hvis det skulle være.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 bille123 13 år siden

# 11

Det er et godt tilbud fra Amazon, men af de steder hvor jeg har fundet serien, er det også det eneste sted, som er billigere. Da mine knap er brugt, er jeg jo nødt til at tage en bestemt pris, så jeg ikke taber alt for meget.
Men som tidligere sagt, hvis der er interesse, kan jeg måske godt overtales til at slå et par hundrede af. Men det hjælper jo nok ikke meget på det, hvis man skal forholde sig til kommentarerne herinde!?
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 13 år siden

Næh... personligt betaler jeg typisk omkring halvdelen for brugt film/serier, i forhold til hvad jeg kan få dem til fra ny af. Hvis jeg kan få sæson 1-9 for omkring 750 fra ny af, betaler jeg nok højest 200 for sæson 1-6 brugt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 bille123 13 år siden

Det er jo helt fair, men det er også billigt med kun 800 for sæson 1-9. For 200 kroner kan jeg lige så godt selv beholde dem :) Det er selvfølgelig klart, at fremmede ikke kan vide hvilken stand dvd'erne er i, men da de stort set ikke er brugt, vil jeg ikke nøjes med et par hundrede.
Gravatar

#15 Antlion 13 år siden

Det er normalt dårlig skik at blande sig i andres salg, men hvis de er brugt, skal du altså ikke regne med at få mere end 50-60 kroner per sæson.

Gravatar

#16 Sim89 13 år siden

Er de stadig til salg?. Og der var ikke danske undertekster eller?
Gravatar

#17 bille123 13 år siden

Hvis der er en køber, så er de til salg. Så hvis du er interesseret, kan du give et bud. Nej der er desværre ikke danske undertekster.

Gravatar

#18 Bony 13 år siden

Antlion (15) skrev:
Det er normalt dårlig skik at blande sig i andres salg, men hvis de er brugt, skal du altså ikke regne med at få mere end 50-60 kroner per sæson.

Det er nemlig helt rigtigt, at det normalt er rigtig dårlig skik. Man ser det tit på andre hjemmesider, hvor det er bandlyst, at blande sig. Herinde på Filmz er der dog heldigvis en uskreven regel om, at sælger bliver gjort opmærksom på urimelige salgspriser. Det kan man så kalde for usmageligt hvis man vil det. Jeg kalder det for god service. :)

Desuden er jeg helt enig i Antlions prissætning. 40-50 kroner per sæson lyder lidt mere realistisk som startpris, når man kan få tre sæsoner mere for cirka 30 kroner mindre og samtidig få helt nye og ubrugte skiver. :)

HVIS der så havde været danske undertekster på skiverne eller havde produktet været limited, S.E. eller generelt bare svært at skaffe, så havde prissætningen måske også været derefter. Men man må jo også kaste et blik på det der reelt sælges. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#19 bille123 13 år siden

Og der er vist også givet 'god service' til sælger nu, læg mærke til at ingen er tvunget til at købe noget som helst. Der er blevet gjort opmærksom på urimelig pris, det har jeg taget til mig og bedt folk om at give et bud hvis de er interesserede. Tror også den er feset ind hos de fleste, at min pris var høj og at de kan få den billigere andre steder.

Skriv ny kommentar: