Jeg vil gerne sælge Smallville sæsonerne 1-6 samlet. De er stort set i ny stand, da jeg kun har set dem én gang hver. Ellers har de ligget i et skab og har ikke været lånt ud.
Ja rimelig seriøst. Hvis man er interesseret i at købe serien, er det ikke et stort beløb i forhold til ny pris og hvor tilgængelig den er. Er du bare forarget over prisen, eller er du interesseret? :)
Måske. Nu er den så på udsalg og koster normalt 1400 kr. og så vidt jeg kan se, er det ikke gratis at få den sendt til Danmark. Fra erfaring kan der komme told oveni og hvis man vil tage den chance, er det jo også fint. Hvis folk er interesseret, kan man jo give et andet bud, men helt urimeligt vil jeg nu ikke mene, at det er!
Fra erfaring kan der komme told oveni og hvis man vil tage den chance, er det jo også fint.
Der kan ikke komme told på når man køber fra Amazon.co.uk.
Men det der så skal kunne få folk til at købe hos dig, istedet for hos Amazon.co.uk skulle være hvis man er afhængig af danske tekster. For der er vel danske undertekster på dine udgaver?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har erfaring med told på varer bestilt fra UK, men hvis dette aldrig sker fra Amazon kan man jo trygt bestille derfra.
Der er ikke danske undertekster på, men jeg er usikker på om de overhovedet kan fås med danske undertekster. Hvis andre har informationer omkring dette kan de jo tilføje.
#1 bille123 13 år siden
Jeg vil gerne sælge Smallville sæsonerne 1-6 samlet. De er stort set i ny stand, da jeg kun har set dem én gang hver. Ellers har de ligget i et skab og har ikke været lånt ud.
Prisen er 800 kr. + pakkeporto (75 kr.)
#2 Lord Beef Jerky 13 år siden
#3 bille123 13 år siden
Er du bare forarget over prisen, eller er du interesseret? :)
#4 MouseMickey 13 år siden
#5 dyg 13 år siden
Edit: Nå, for langsom :)
#6 bille123 13 år siden
#7 bille123 13 år siden
#8 Kruse 13 år siden
Der kan ikke komme told på når man køber fra Amazon.co.uk.
Men det der så skal kunne få folk til at købe hos dig, istedet for hos Amazon.co.uk skulle være hvis man er afhængig af danske tekster. For der er vel danske undertekster på dine udgaver?
#9 bille123 13 år siden
Der er ikke danske undertekster på, men jeg er usikker på om de overhovedet kan fås med danske undertekster. Hvis andre har informationer omkring dette kan de jo tilføje.
Skriv hvis interesseret!
#10 dyg 13 år siden