Gravatar

#1 filmz-JC10 18 år siden

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe eller leje Se7en med danske undertekster? Har selv ledt i flere måneder uden at finde noget.
Gravatar

#2 filmz-canner 18 år siden

leje kan du nok i en lokal blockbuster, hvis ikk deres kopi er blevet beskadiget. ved i hvert fald vi har den i slagelse..

købe ved jeg ikke - jeg kunne også godt tænke mig den :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#3 filmz-TSorensen 18 år siden

Du kan leje den her http://www.lovefilm.dk/browse.do?show=movie&id... men ik købe den længere da den er udgået fra salg.
Gravatar

#4 Bobby Singer 18 år siden

Har du prøvet at kigge i Tpmusik eller Stereo Studio, der burde der være en ret stor chance for at de har Seven.
Idjit
Gravatar

#5 MouseMickey 18 år siden

#4 jeg har ikke kunne finde den nogle steder med danske tekster den de har i stereo er med engelske
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#6 filmz-tobiasl 18 år siden

hej man kan ikke få den med danske tekst merem, jeg morte give en god slat for den kan ikke husekl om det var 250 eller mere kan bare huske den ikke var bilig og det er vel og mære en brugt den er sempelhen udgået med danske tekst her i danmrk så vis det er så må du klare dig uden dansk tekst eller købe den brugt til en høj pris som jeg gjore og det er uden pis
Gravatar

#7 HonoDelLoce 18 år siden

Ellers vent til de garanteret re-lancerer den på R2DK..

Faldt over Memento i stereostudio her den anden dag, og ekspedienten fortalte, at de var begyndt at ku få dem hjem igen..

Så sker det s'gu også med se7en :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: