Der har været meget snak om Silver Fang herinde på forum. Scanbox er i færd med at genudgive hele serien i et bokssæt (inklusive en ny dansk dub), men release er udskudt på ubestemt tid. Hvis du kan klare dig med svenske undertekster, kan den fås på cdon i den uklippede udgave (læs evt. teksten på linket):
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg ligger selv inde med alle VHS båndene og har samtidig downloadet den meget seværdige fortsættelse på Silverfang, nemlig om hans søn "WEED"
Jeg arbejder selv inden for branhcen og jeg kan fortælle at silverfang kommer på dvd med danske subs i uge 40 og det bliver i en dejlig lækker metalcase hvor alle de manglende min. er blevet sat ind... der er blevet lagt nye stemmer på, da den danske oversættelse fra midt firserne ikke passer til den nye forlængede udgave...
#1 filmz-dejen 18 år siden
er der en der ligger inde med silver fang filmene (vhs/dvd kommer ud på et) som de vil sælge er villig til at gi gode penge
#2 filmz-yoshimura 18 år siden
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&ses...
#3 Bohemian 18 år siden
For nu har igen set mine slidte vhs bånd og for satan hvor er det irriterende det er den cuttede version. har læst der mangler over 200 min.
Der er mange store spring, specielt på bånd fire.
Og hva bliver der af Sniper, Benny sakura, Akatora(rød tiger)
Og der er mange andre underlige ting.
Men ja ville jo bare høre om Scanbox snart har fået taget sig sammen! MÅ SE SILVER I UNCUTTET udgave.
Og der er vist noget med at der er kommet en fortsættelse af silver hvor mann følger Silvers søn Weed.
Er der nogen der har hørt om den??
Åh min gud! Silver du er sådan en sød hund ; )
#4 filmz-Kiwwy 18 år siden
#5 HeavyClaus 18 år siden
#6 filmz-Narniabæver 18 år siden
#7 filmz-MiniJack E! 18 år siden
Jeg ligger selv inde med alle VHS båndene og har samtidig downloadet den meget seværdige fortsættelse på Silverfang, nemlig om hans søn "WEED"
Jeg arbejder selv inden for branhcen og jeg kan fortælle at silverfang kommer på dvd med danske subs i uge 40 og det bliver i en dejlig lækker metalcase hvor alle de manglende min. er blevet sat ind... der er blevet lagt nye stemmer på, da den danske oversættelse fra midt firserne ikke passer til den nye forlængede udgave...
Håber i kunne bruge info til noget
#8 Bohemian 18 år siden
ÅH!!! Fedt glæder mig dælme til den boks.
Hva med Weed?? Hva går det ud på og hvor kan man få fat på den?
#9 filmz-Hammer 18 år siden
Jeg har alle 4 silver film på vhs, hvis det skulle have interesse.?