Hej... Jeg søger filmen The Usual Suspects på dvd med danske undertekster... Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det?? Enten fordi I selv har den og gerne vil sælge den eller også fordi I ved et sted hvor man helt tilfældigvis kan købe den?? Har været inde på mange web-steder og i mange butikker og de har den kun uden danske undertekster! Og jeg har det sådan at jo flere steder der ikke har den, jo mere vil jeg bare have den! hehe... Håber der er nogen der kan hjælpe! Hilsen Kasper
Nu bliver du sikkert skuffet, når du ser, at der er et svar, men jeg kan ikke hjælpe dig det store. Den version du søger kan ikke længere fås i butikker og diverse web-steder. Du er ganske enkelt nødt til at forhandle dig frem hos folk, der allerede ejer den.
Jeg ejer den selv og var flere måneder om at skaffe den. Det er en forholdsvis tam version - Special Edition er en meget mere værdig - men netop det faktum, at den er så sjælden gjorde den attraktiv for mig.
Men spørg løs om folk ejer den, eller kender nogen, der ejer den...
Nu må jeg indrømme at jeg ikke ved hvad anamorphic og diverse udtryk betyder, ved ikke så meget om det tekniske... Men hvordan mener du at udgaven ikke er særlig god?? Er det billedekvaliteten eller ekstramaterialet? Eller noget helt tredie?? 50-100 kr + porto er vel passende?? Kasper
Anamorphic er optimeret til widescreen... Udgaven sådan billedmæssigt er helt fin, der er vist ikke så meget ekstra materiale på hvis jeg husker korrekt... Det kan også være mine standarder er for høje... er lidt feinschmecker med hvilke dvder jeg ejer... Vi kan jo starte med 100? (nu hvor det er en Out Of Print edition og alt muligt :D)
Det er lige meget med widescreen... har alligevel kun 4:3 fjernsyn! :-) Bare filmkvaliteten er i orden og at der at danske undertekster! 100 kr er meget fair... Har godt nok aldrig hørt om andre film med titlen The usual suspects, men lige for at være sikker: Den du har er da den med Kevin Spacey og Benicio Del Toro, ikk?? bare lige så jeg ikke pludslig har købt den forkerte film! Kasper
#1 filmz-ezmann 21 år siden
Jeg søger filmen The Usual Suspects på dvd med danske undertekster... Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det?? Enten fordi I selv har den og gerne vil sælge den eller også fordi I ved et sted hvor man helt tilfældigvis kan købe den?? Har været inde på mange web-steder og i mange butikker og de har den kun uden danske undertekster! Og jeg har det sådan at jo flere steder der ikke har den, jo mere vil jeg bare have den! hehe... Håber der er nogen der kan hjælpe!
Hilsen Kasper
#2 JannikAnd 21 år siden
Jeg ejer den selv og var flere måneder om at skaffe den. Det er en forholdsvis tam version - Special Edition er en meget mere værdig - men netop det faktum, at den er så sjælden gjorde den attraktiv for mig.
Men spørg løs om folk ejer den, eller kender nogen, der ejer den...
#3 Patriarch 21 år siden
#4 Skum 21 år siden
#5 filmz-ezmann 21 år siden
Kasper
#6 Skum 21 år siden
#7 filmz-ezmann 21 år siden
Kasper
#8 Skum 21 år siden
#9 filmz-ezmann 21 år siden
#10 Skum 21 år siden