Gravatar

#1 *Iceman 22 år siden

Er der andre end mig som husker denne tegnefilm som exceptionel god? Jeg nåede desværre aldrig at se, om de nogensinde nåede til Great King Planeten. Udkom alle 6 videobånd overhoved i DK og er det muligt at købe dem brugt nogle steder???

// PHS
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#2 filmz-ken 22 år siden

jeg vil gerne vide det samme og hvor man kan købe dem... de er nemlig rigtigt gode... jeg har bånd nr. 1
kenkenken
Gravatar

#3 filmz-foo_master 21 år siden

har fundet en masse episoder på svensk :( . har haft 2 bånd på dansk engang .

serien er blev (igen) sendt ud på video (på eng) , for et par år siden , men er produktion er nu stoppet og serien er umulig at støve op :(

Hvis nogen kan finde en dk eller eng udgave , så skriv

serien heder Spaceketeers no. 1 i USA
Gravatar

#4 *Iceman 21 år siden

Tja..Lige en update...de svenske udgaver er begyndt at blive solgt på dvd ved www.cdon.com , så hvis man er til den slags så er det jo helt fint. Det måtte også gerne forholde sig sådan med de danske versioner, for når det drejer sig om nostalgi, så skal de være på dansk!
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...

Skriv ny kommentar: