Gravatar

#1 sluppermand 15 år siden

Som overskiften indikerer, leder jeg efter Steen og Stoffer bøger, jeg er især på jagt efter jubilæumsbogen "En 6-årig fylder 10". Men skriv endelig hvis i ligger inde med nogle andre.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#2 kasper0204 15 år siden

Jeg mener, at jeg har nogen...
Nu skriver du godt nok bøger... Dem jeg har, er de større tegneserie "hæfter"..?
Gravatar

#3 sluppermand 15 år siden

Ok, dem har jeg selv et par stykker af. Jeg leder nu efter "bøgerne". Dem på ca. over 100 sider
Gravatar

#4 kasper0204 15 år siden

Ahh okay, så må jeg desværre melde pas! :o)
Håber du finder det, du søger!
Gravatar

#5 frygtl0s 15 år siden

Jeg har den ikke selv, men jeg overvejer at købe den her på et tidspunkt http://www.play.com/Books/Books/4-/692462/The-Comp...

Jeg ved ikke om den findes på dansk.
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 15 år siden

Så vidt jeg husker har jeg en enkelt bog til at ligge. Det er godt nok hos mine forældre og jeg kan ikke lige huske hvad den hedder.

Men jeg kan lige prøve at høre om de stadigvæk har den til at ligge og hvad den hedder. Det er dog den danske udgave, hvis det kan bruges.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 sluppermand 15 år siden

#6 Ja, den danske udgave er faktisk at foretrække. Du må meget gerne kigge efter og melde tilbage :)
Gravatar

#8 Kalle Ferm 15 år siden

#5. Jeg tror ikke den findes på dansk. Jeg har den på engelsk. Det er virkelig et pragtværk! Og så får man så meget mere ud af Steen og Stoffer på engelsk end dansk, da der er meget der går tabt i oversættelsen. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 sluppermand 15 år siden

#8 Den findes skam på dansk, men den er meget svær at skaffe. Der er en fyr på dba.dk der vil have 500 kr. for sin, og det kan han godt godt glemme. Det kan godt være jeg ender med at købe den på engelsk
Gravatar

#10 Kalle Ferm 15 år siden

Årh... Jeg mente The Complete Calvin and Hobbes. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: