Gravatar

#1 filmz-ab 18 år siden

Er der nogen der ved, hvornår The Protector kommer til dk? Det er folkene bag Ong-bak med Tony Jaa i rollen?
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Iøvrigt! Tom-Yum suppe smager kanon godt. Jeg kan anbefale Thaihome på Værnedamsvej!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Bohemian 18 år siden

Er jeg faktisk også interreseret i at vide.
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 18 år siden

#1 Er det, fordi du vil have den med danske undertekster?

#2 ;o)

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-ab 18 år siden

jeg vil da helst have undertekster eftersom jeg nok ikke ville forstå hvad de siger....jeg kan nemlig ikke finde nogen steder hvornår den kommer til dk
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#6 Bohemian 18 år siden

Jeg er fint stillet med bare engelske.
Free in serenity.
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 18 år siden

#5/#6 Jeg har den koreanske udgave, og den er der undertekster på (om end de ikke er synderligt gode). Premier Asia udgiver den britiske R2 ganske snart:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=62...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 Bohemian 18 år siden

Uha den må jeg vist nok eje ; )
Free in serenity.
Gravatar

#9 filmz-da monstar 18 år siden

En fed Film, har ikke selv set den med undertekster, da man så kan se den allerede når den udkommer i asien. men den er ekstrem nem at forstå plottet i da de snakker engelsk 2/3 af tiden. samtidig er den meget nær Ong-Bak historien.

Meget fede kamp koregrafi.

Imens du venter på den kan jeg kun foreslog dig at se "Undisputed 2" eller "Iceman 2" som den så flot er blevet oversat til på dansk. den kan lejes i næsten alle store videoudlejere. Kamp koregrafien i Undisputed 2 er langt federe, også selv om man selv er en thaibokser, Da den bygger på en god blanding af muay thai, MMA og lidt standard fine ting og sager.
Jeg rater den selv højere end Tom yum goong, da historien er federe, der er bedre skuespillere og der er rigeligt af træningsmontager og rigtig fede kampe.

Skriv ny kommentar: