Jeg kunne godt være interesseret i XxX og The Transporter, men jeg vil ikke give mere end 100 kroner + forsendelse for de to samlet.
By the way: Hvilken region er de? De er ikke udelukkende i 4:3 format, vel? Opret evt. link til de pågældende udgaver, så de kan beskues.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#3 Ja. Bor du i København eller omegn? Så kan jeg bare hente dem, så vi slipper for det med portoen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er også lige omhjørnet, når jeg får min privathelikopter tilbage fra reparation :oD
Send mig en PM med dine bankoplysninger og det eksakte beløb, jeg skal overføre til dig (jeg er ikke helt klar over, hvad portoen er, men jeg mener, det er 12,50), så sender jeg dig min adresse.
#7 Og hvis du læser post #5, får du svar på dit spørgsmål ;o)
Øh, hallo, Tina? Er du gået helt bag om dansen, oder was? Jeg har ikke hørt noget fra dig i lang tid (siden 14/11). Er filmene afsat til anden side?
#1 filmz-tkj 20 år siden
Kom med et bud, sælges samlet eller hver for sig
#2 filmz-yoshimura 20 år siden
By the way: Hvilken region er de? De er ikke udelukkende i 4:3 format, vel? Opret evt. link til de pågældende udgaver, så de kan beskues.
#3 filmz-tkj 20 år siden
De er region 2. kan se uden på at de er i 16:9 format. og der står også 2,35.1.
Stadig interesseret? til 100 kr. + porto? Forresten er der en disc 2 til xXx med bl.a. fraklip.
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 filmz-tkj 20 år siden
jeg bor desværre i Odense...
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
Send mig en PM med dine bankoplysninger og det eksakte beløb, jeg skal overføre til dig (jeg er ikke helt klar over, hvad portoen er, men jeg mener, det er 12,50), så sender jeg dig min adresse.
#7 KEiZ 20 år siden
Jeg ville gerne give 100 for xXx og the transporter, hvor kan jeg hente dem?? bor selv på Østerbro....
#8 Patriarch 20 år siden
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 filmz-yoshimura 20 år siden