Jep som medlem af U2's fanklub, havde du også mulighed for at bestille 4 billetter, et par dage før forsalget! Men uheldigvis har der været så mange, som har benyttet dette 'smuthul' til at få billetter, at mange ikke fik del af glæden!
til chandler75 - ok fair nok, skal ikke dømme dig på din "bizarre" musik smag :)
#11 Uanset hvad får mange ikke del i glæden og mange rigtige fans nu om dage får slet ikke, hvor one time koncertgængere og VIP'ere nu har ligeså gode muligheder. Kald mig bare gammeldags, men synes klart bedre om måden man købte billetter i "gamle dage". Der favoriserede man dem, som ville gøre en indsats for billetterne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Var enorm U2 fan i sin tid. Som Rasmus (chandler75) siger, havde de nogle fantastiske album i 80'erne, men jeg syntes også, at deres tidlige-90'er-album var ganske fine. Både "Achtung Baby", "Zooropa" og "Pop" (meget undervurderet) var fantastiske albums. Så smed U2 efter min mening deres musikalske udvikling til side til fordel for kedelige kopier af gamle numre på "All That You Can't Leave Behind" og "How To Dismantle An Atomic Bomb". Kun 2-3 fede numre er at finde på disse to. Må bestemt rose "Sometimes You Can't Make It On Your Own" på HTDAAB - et af bandets bedste numre til dato. Men resten.......
Achtung Baby og The Joshua Tree er klart mine favoritter!
Er helt enig med dig Insider mht. den gamle måde at købe billetter på. Fungerede meget bedre da man kunne troppe op på posthuset med telt og kaffe, lægge sig i kø og så købe de billetter der var. Det er mest retfærdigt, at de der har stået i -10° i 10 timer får billetter, før de personer som sidder bag skærmen i 5 min.
Achtung Baby er helt klart deres fedeste album, og jeg ville sgu gerne give prisen for at se dem, men nåede det ikke. Må jo så stille mig foran D'Angleterre og trykke Bono i hånden ligesom i 2001 ;-)
Jaja, jeg ved det, blærerøv! *LOL*
Jeg havde dog det selvsamme problem med at score billetter til Bowie i Forum i 2003. Jeg sad i flere timer foran skærmen og billetmaskinen gik konstant ned. Min computer fik mange tæsk der...stakkel...NÅ, men pludselig var der udsolgt og jeg var rasende.....senere samme aften prøvede jeg tilfældigvis i desperation at gå ind på hjemmesiden og vupti, køtbe en billet og der var 10 ledige....very strange...det korte af det lange var at jeg fik en møgplads med forlod den i starten af koncerten og endte upfront ca. 10 meter fra manden selv....så der fuckede systemet up til min fordel, men lidt mystisk hvad der skete der...
Stort set enig med dig...jeg så dem i '97, hvilket er noget af det værste jeg har set live - og dertil sagt, er min koncerterfaring 200-300+ stk. koncerter. Især siden "Zootropa" albummet er det gået slemt ned ad bakke efter min mening.
Dermed ikke sagt at de KAN være gode live! Jeg boede i Irland, da de spillede to gange på Sloane Castle...det var naturligvis latterligt umuligt at få billetter dengang, men ved at dét ville ha' været superfedt.
Jeg deler helt bestemt din holdning til billethejerne og billetsystemet. Det er sgu skod, hvis det lige er ens ynglingsgruppe der spiller og man ikke har en jordisk chance for at få billetter, medmindre man kender en der kender en ect. Du har alt min sympati og jeg håber du får dine billetter trods det bliver en "mission impossible".
#11 filmz-bullseye 20 år siden
til chandler75 - ok fair nok, skal ikke dømme dig på din "bizarre" musik smag :)
#12 filmz-Bruce 20 år siden
#13 The Insider 20 år siden
#14 dyg 20 år siden
#15 filmz-bullseye 20 år siden
Er helt enig med dig Insider mht. den gamle måde at købe billetter på. Fungerede meget bedre da man kunne troppe op på posthuset med telt og kaffe, lægge sig i kø og så købe de billetter der var.
Det er mest retfærdigt, at de der har stået i -10° i 10 timer får billetter, før de personer som sidder bag skærmen i 5 min.
#16 filmz-gimleno1 20 år siden
Jaja, jeg ved det, blærerøv! *LOL*
Jeg havde dog det selvsamme problem med at score billetter til Bowie i Forum i 2003. Jeg sad i flere timer foran skærmen og billetmaskinen gik konstant ned. Min computer fik mange tæsk der...stakkel...NÅ, men pludselig var der udsolgt og jeg var rasende.....senere samme aften prøvede jeg tilfældigvis i desperation at gå ind på hjemmesiden og vupti, køtbe en billet og der var 10 ledige....very strange...det korte af det lange var at jeg fik en møgplads med forlod den i starten af koncerten og endte upfront ca. 10 meter fra manden selv....så der fuckede systemet up til min fordel, men lidt mystisk hvad der skete der...
#17 Slettet Bruger [744628251] 20 år siden
#18 filmz-bullseye 20 år siden
#19 Slettet Bruger [744628251] 20 år siden
#20 dolphinfriendly 20 år siden
Stort set enig med dig...jeg så dem i '97, hvilket er noget af det værste jeg har set live - og dertil sagt, er min koncerterfaring 200-300+ stk. koncerter. Især siden "Zootropa" albummet er det gået slemt ned ad bakke efter min mening.
Dermed ikke sagt at de KAN være gode live! Jeg boede i Irland, da de spillede to gange på Sloane Castle...det var naturligvis latterligt umuligt at få billetter dengang, men ved at dét ville ha' været superfedt.
Jeg deler helt bestemt din holdning til billethejerne og billetsystemet. Det er sgu skod, hvis det lige er ens ynglingsgruppe der spiller og man ikke har en jordisk chance for at få billetter, medmindre man kender en der kender en ect.
Du har alt min sympati og jeg håber du får dine billetter trods det bliver en "mission impossible".