Håber ikke i tager det ilde op, men tager chancen og opretter denne post. (ved godt det ikke har med film at gøre)
Mandag d. 7 feb, stod jeg, ikke mindre end 10 timer i Fona, for at købe billetter til den kommende U2 koncert i Parken d. 31 juli kl. 20! Og ak og ve, jeg måtte vende tomhændet hjem pga. langsom betjening, der bl.a. skyldtes billetlugen.dk's "dårlige" server-system, der blev ved med at 'smide' de fleste Fona butikker af systemet.
Jeg søger derfor 2 billetter til er rimelig pris! Håber nogen kan hjælpe!
Du kan evt. smide en besked til mig over systemet, hvis du ligger inde med billetter, som er tilsalg!
Som fan er jeg selvfølgelig rasende over billethajernes forsøg på at tjene MANGE penge, ved at købe 10 billetter - hvor man nok selv skal bruge 2, og så sælge den til OS, der i første omgang ikke kunne købe billetterne pga. dem.
Skrev første indlæg i et desparat forsøg på at få billetter! Har ventet i 4 år...
jeg forstår ikke hvorfor der ikke har været et max antal billetter pr person, så vidt jeg ved var det max 4 pr person til paul mccartney i horsens.
og det er da noget bræk at fyre af at de vil og kan anullere billeter! ja det er noget lort at folk sælger dem til overpris men skal det virkelig gå ud over fans som har ventet forever, men som ikke har kunne få billetter pga DERES dårlige system. det bliver jeg næsten mere harm over end at folk sælger dem til overpris, de har jo fået deres penge hjem så fuck fansne.
Der var skam et max. 10 billetter pr. person - hvilket jeg stadig synes er alt for mange. Kan godt være ville få mega lange køer, hvis man max måtte købe 2-4 billetter. Men jeg finder det yderst diskriminerende, når man selv står i 10 timer, for at få en bid af kagen! Skandaløst!!!
Har dog også sammen med et par kammerater, og andre fans indsendt en klage til billetlugen. Og man kan da se at bl.a. BT har taget sagen op til diskution! Lige nu håber jeg blot på at retfærdigheden må ske fyldest, nogen må rive de billetter fra de mennesker og uddele dem til dem som forgæves har stået i kø!
Nej... Jeg synes U2 er noget kommercielt bras der havde et par gode LP'er i 80'erne men som har bevæget sig ind i den ikke særlig flatterende stadion-rock kategori :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Salg af koncertbilletter via internet eller via 1000 posthuse, stinker af pis! Lige siden dette blev taget i brug, har hardcore fans været taberne. Om det så er U2, Stones eller Springsteen, så er der nu ingen garanti for at få billetter, selvom man parkerer sin flade røv i 2 døgn foran et posthus. Man risikerer, at nogle posthuse andre steder har nuppet det de kan inden de åbner, at systemet er gået ned pga. overbelastning så kun de 2 første i køen får etc.
Lav 3-5 centrale salgssteder i hele landet, hvor fans kan stå i kø til de store koncerter og så åbner salg via internettet og telefonerne 2 timer senere. DET ville gi' en rigtig prioritering ifht. HVOR gerne, man vil se en koncert.
ELLER! Gør det muligt at købe fanklub medlemskab til en turne og betal ekstra for at få udbudt 2-4 billetter til koncert en dag før andre. Stones gjorde det, jeg betalte 100$ ekstra for billetter i London og 100$ ekstra for billetter i København, men som fan er det en billig pris mod idag, at få fingeren af rådne fejlbehæftede systemer!
Så kort sagt! Knep jer i Parken og gi jeres møg VIP'ere billetterne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-bullseye 20 år siden
Mandag d. 7 feb, stod jeg, ikke mindre end 10 timer i Fona, for at købe billetter til den kommende U2 koncert i Parken d. 31 juli kl. 20!
Og ak og ve, jeg måtte vende tomhændet hjem pga. langsom betjening, der bl.a. skyldtes billetlugen.dk's "dårlige" server-system, der blev ved med at 'smide' de fleste Fona butikker af systemet.
Jeg søger derfor 2 billetter til er rimelig pris! Håber nogen kan hjælpe!
Du kan evt. smide en besked til mig over systemet, hvis du ligger inde med billetter, som er tilsalg!
#2 filmz-bullseye 20 år siden
BT
Som fan er jeg selvfølgelig rasende over billethajernes forsøg på at tjene MANGE penge, ved at købe 10 billetter - hvor man nok selv skal bruge 2, og så sælge den til OS, der i første omgang ikke kunne købe billetterne pga. dem.
Skrev første indlæg i et desparat forsøg på at få billetter! Har ventet i 4 år...
#3 inflector 20 år siden
#4 caks 20 år siden
og det er da noget bræk at fyre af at de vil og kan anullere billeter! ja det er noget lort at folk sælger dem til overpris men skal det virkelig gå ud over fans som har ventet forever, men som ikke har kunne få billetter pga DERES dårlige system. det bliver jeg næsten mere harm over end at folk sælger dem til overpris, de har jo fået deres penge hjem så fuck fansne.
#5 filmz-bullseye 20 år siden
Har dog også sammen med et par kammerater, og andre fans indsendt en klage til billetlugen. Og man kan da se at bl.a. BT har taget sagen op til diskution! Lige nu håber jeg blot på at retfærdigheden må ske fyldest, nogen må rive de billetter fra de mennesker og uddele dem til dem som forgæves har stået i kø!
#6 caks 20 år siden
#7 chandler75 20 år siden
#8 filmz-bullseye 20 år siden
#9 chandler75 20 år siden
#10 filmz-Bruce 20 år siden
Lav 3-5 centrale salgssteder i hele landet, hvor fans kan stå i kø til de store koncerter og så åbner salg via internettet og telefonerne 2 timer senere. DET ville gi' en rigtig prioritering ifht. HVOR gerne, man vil se en koncert.
ELLER! Gør det muligt at købe fanklub medlemskab til en turne og betal ekstra for at få udbudt 2-4 billetter til koncert en dag før andre. Stones gjorde det, jeg betalte 100$ ekstra for billetter i London og 100$ ekstra for billetter i København, men som fan er det en billig pris mod idag, at få fingeren af rådne fejlbehæftede systemer!
Så kort sagt! Knep jer i Parken og gi jeres møg VIP'ere billetterne!