Jeg har valgt at rydde lidt op i samlingen og har derfor en del til salg. Filmene kan enten afhentes i Esbjerg, eller de kan blive sendt med posten, køber betaler porto. Alle film er i fin stand og er ikke set mere end en gang.
Mash Sæson 1-5 Region 2 dk subs alle i folie jeg forestiller mig en pris på omkring 100kr stykket eller 400kr for alle sammen.
Trilogy of the Dead – 4 disc R2uk 75kr Oldboy 2 disc Korean Region 3 dts uk subs – kom med et bud.
Følgende film sælges for 20kr stykket Bram Stockers Dracula r2 dk subs Attentat på Nixon r2 dk subs Inside man r2 dk subs Shaft r2 dk subs Hero r2 dk subs Dts Napoleon Dynamite r2 uk Subs After The Sunset r2 dk subs Dodgeball – Uncut Version r2 dk subs
Blade 2 r2 dk subs – ryger med hvis du køber for mere end 100kr.
Så er følgende tilbage: Oldboy 2 disc Korean Region 3 dts uk subs – kom med et bud. Bram Stockers Dracula r2 dk subs Attentat på Nixon r2 dk subs Shaft r2 dk subs Hero r2 dk subs Dts Dodgeball – Uncut Version r2 dk subs
#1 inflector 17 år siden
Jeg har valgt at rydde lidt op i samlingen og har derfor en del til salg. Filmene kan enten afhentes i Esbjerg, eller de kan blive sendt med posten, køber betaler porto. Alle film er i fin stand og er ikke set mere end en gang.
Mash Sæson 1-5 Region 2 dk subs alle i folie jeg forestiller mig en pris på omkring 100kr stykket eller 400kr for alle sammen.
Trilogy of the Dead – 4 disc R2uk 75kr
Oldboy 2 disc Korean Region 3 dts uk subs – kom med et bud.
Følgende film sælges for 20kr stykket
Bram Stockers Dracula r2 dk subs
Attentat på Nixon r2 dk subs
Inside man r2 dk subs
Shaft r2 dk subs
Hero r2 dk subs Dts
Napoleon Dynamite r2 uk Subs
After The Sunset r2 dk subs
Dodgeball – Uncut Version r2 dk subs
Blade 2 r2 dk subs – ryger med hvis du køber for mere end 100kr.
#2 CKY 17 år siden
#3 inflector 17 år siden
#4 Åkepool 17 år siden
#5 Åkepool 17 år siden
#6 filmz-M-K-E 17 år siden
#7 inflector 17 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/27784/#
Det er den 2 disc ting du kan se øverst på det første billede.
#8 Åkepool 17 år siden
#9 inflector 17 år siden
Oldboy 2 disc Korean Region 3 dts uk subs – kom med et bud.
Bram Stockers Dracula r2 dk subs
Attentat på Nixon r2 dk subs
Shaft r2 dk subs
Hero r2 dk subs Dts
Dodgeball – Uncut Version r2 dk subs
#10 filmz-M-K-E 17 år siden
http://www.axelmusic.com/productDetails/8809032222...