Sælger så småt ud af mine titler, men ønsker først en vudering inden evt. salg. Dette link http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Th... er til min samling, så man på den måde kan se hvilken udgave der er tale om.
Pal: Bram Stoker´s Dracula Dances with Wolves - Special edition El Mariachi/Desperado National Lampoons Christmas vacation Cabin Fever We Were Soldiers Platoon - Ultimate edition Ice Age
NTSC: The Elephant Man Hannibal - Special edition Close Encounters of the third kind - Collectors edition Braveheart The Rock - The Criterion Collection Cast Away - Special edition Legends of the Fall - Superbit Tomb Raider Armageddon - The Criterion Collection Amadeus - Special edition Sense & Sensibility The Silence of the Lambs - The Criterion Collection Band of Brothers U-571 - Collectors edition The Green Mile Finding Nemo - Collectors edition The Bridge on the River Kwai - Limited edition Blade Predator - Special edition The Perfect Storm Basic Instinct - Special edition 2010: The year we make contact Vanilla Sky Scarface - Anniversary edition Forrest Gump - Special collectors edition Sin City - Deluxe edition Se7en Requiem for a Dream 2001: A space odyssey
Det er jo muligt at andre er villige til at betale mere for nogle af disse sjældne udgaver. Når jeg har solgt film har jeg oplevet at man får mere for enklt salg end ved at sælge hele samlingen på en gang. dvs. lad folk vælge de film ud fra samlingen som de nu kunne tænke sig, istedet for at folk byder på hele samlingen for at kunne få de få enklte perler som de virkelig går efter. ( dog er denne metode mere tidskrævende ) det er altid lettere at sælge hele samlingen til en person, men giver ikke så stort en beløb.
HVIS du nu ville sælge dem adskilt, hvad skulle du så have for dine tre criterions (Rock, Armageddon, Silence).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Sælger så småt ud af mine titler, men ønsker først en vudering inden evt. salg. Dette link http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Th... er til min samling, så man på den måde kan se hvilken udgave der er tale om.
[size=18]Pal:[/size] Bram Stoker´s Dracula Dances with Wolves - Special edition El Mariachi/Desperado National Lampoons Christmas vacation Cabin Fever We Were Soldiers Platoon - Ultimate edition Ice Age
[size=18]NTSC:[/size] The Elephant Man Hannibal - Special edition [color=red]solgt[/color] Close Encounters of the third kind - Collectors edition Braveheart The Rock - The Criterion Collection [color=red]solgt[/color] Cast Away - Special edition Legends of the Fall - Superbit Tomb Raider Armageddon - The Criterion Collection [color=red]solgt[/color] Amadeus - Special edition Sense & Sensibility The Silence of the Lambs - The Criterion Collection[color=red]solgt[/color] Band of Brothers [color=red]solgt[/color] U-571 - Collectors edition The Green Mile Finding Nemo - Collectors edition The Bridge on the River Kwai - Limited edition Blade Predator - Special edition The Perfect Storm Basic Instinct - Special edition 2010: The year we make contact Vanilla Sky Scarface - Anniversary edition Forrest Gump - Special collectors edition Sin City - Deluxe edition [color=red]solgt[/color] Se7en [color=red]solgt[/color] Requiem for a Dream 2001: A space odyssey
#1 filmz-hooked 17 år siden
Dette link http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Th... er til min samling, så man på den måde kan se hvilken udgave der er tale om.
Pal:
Bram Stoker´s Dracula
Dances with Wolves - Special edition
El Mariachi/Desperado
National Lampoons Christmas vacation
Cabin Fever
We Were Soldiers
Platoon - Ultimate edition
Ice Age
NTSC:
The Elephant Man
Hannibal - Special edition
Close Encounters of the third kind - Collectors edition
Braveheart
The Rock - The Criterion Collection
Cast Away - Special edition
Legends of the Fall - Superbit
Tomb Raider
Armageddon - The Criterion Collection
Amadeus - Special edition
Sense & Sensibility
The Silence of the Lambs - The Criterion Collection
Band of Brothers
U-571 - Collectors edition
The Green Mile
Finding Nemo - Collectors edition
The Bridge on the River Kwai - Limited edition
Blade
Predator - Special edition
The Perfect Storm
Basic Instinct - Special edition
2010: The year we make contact
Vanilla Sky
Scarface - Anniversary edition
Forrest Gump - Special collectors edition
Sin City - Deluxe edition
Se7en
Requiem for a Dream
2001: A space odyssey
#2 filmz-cybercow 17 år siden
#3 filmz-hooked 17 år siden
#4 filmz-cybercow 17 år siden
Når jeg har solgt film har jeg oplevet at man får mere for enklt salg end ved at sælge hele samlingen på en gang. dvs. lad folk vælge de film ud fra samlingen som de nu kunne tænke sig, istedet for at folk byder på hele samlingen for at kunne få de få enklte perler som de virkelig går efter. ( dog er denne metode mere tidskrævende ) det er altid lettere at sælge hele samlingen til en person, men giver ikke så stort en beløb.
#5 filmz-hooked 17 år siden
#6 filmz-yoshimura 17 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 filmz-hooked 17 år siden
#9 filmz-hooked 17 år siden
Dette link http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Th... er til min samling, så man på den måde kan se hvilken udgave der er tale om.
[size=18]Pal:[/size]
Bram Stoker´s Dracula
Dances with Wolves - Special edition
El Mariachi/Desperado
National Lampoons Christmas vacation
Cabin Fever
We Were Soldiers
Platoon - Ultimate edition
Ice Age
[size=18]NTSC:[/size]
The Elephant Man
Hannibal - Special edition [color=red]solgt[/color]