Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 9 år siden

Så er det tid til at tage afsked med min elskede Xbox 360. Efter at have købt Xbox One bruger jeg den simpelthen ikke mere, så hvis der er nogen derude, den kan glæde, vil jeg hellere sælge den, end at have den stående og samle støv.

Det er en slim model med 250gb harddisk, og den er 2½ år gammel. Som sådan har konsollen ikke den store værdi mere, da garantien er udløbet, men den fejler naturligvis ingenting. Alt ekstratilbehøret er dog sikkert mere interessant. Disse ting medfølger:

1 sæt trommer til Guitar Hero
2 guitarer til Guitar Hero
1 mikrofon til Guitar Hero
1 mikrofon til Lips
3 orginale sorte Xbox controllere
1 original sølv controller med D-Pad systemet
1 Turtlebeach X11 headset
1 Xbox Live kamera
1 Play and charge set (har ikke selv kunnet få dette til at fungere den sidste måneds tid, men måske har du større held)

Spil:
007: Quantum Of Solace
Band Hero
Beautiful Katamari
The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian
Deadly Premonition
Dragon Age II
Eternal Sonata
The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Elder Scrolls V: Skyrim
Fable III
Fifa 09
Gears Of War
Gears Of War: Judgment
Guitar Hero: Aerosmith
Guitar Hero: Metallica
Guitar Hero: Van Halen
Guitar Hero: World Tour
Halo 3 ODST
Juiced 2
Left 4 Dead 2
Leisure Suit Larry: Box Office Bust
Lost
Madden 07
Moto GP ‘07
MTV Pimp My Ride
Need For Speed: Most Wanted
NHL 07
NHL 12
Prey
Pure
Saw
Silent Hill HD Collection
Silent Hill: Downpour
Silent Hill: Homecoming
Spider-Man: Edge Of Time
Star Trek: Legacy
Star Wars – The Clone Wars: Republic Heroes
Xbox Live Arcade Compilation Disc
X-Men: Destiny

Enkelte af disse er region 1 (kan dog sagtens afspilles), og enkelte er promo copies (dog stadig med cover og naturligvis er de fulde versioner af spillene).

Min køb nu pris er 2000 kr. Men byd bare løs, hvis I lyster. Jeg kan køre hele skidtet hvor som helst hen på Sjælland. Hvis den skal sendes (jeg vil dog foretrække, at den ikke skal), må du selv stå for portoen (130 kr). Så sørger jeg for at pakke den godt ind.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: