-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 200433%
-
Gladiator - 200121%
-
American Beauty - 200011%
-
The Departed - 20079%
-
No Country for Old Men - 20088%
-
Slumdog Millionaire - 20095%
-
Million Dollar Baby - 20054%
-
Et smukt sind - 20024%
-
The Hurt Locker - 20103%
-
Crash - 20062%
-
Chicago - 20030%
Stemmer i alt: 3211
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#131 Bobby Singer 13 år siden
#132 chandler75 13 år siden
ab har fået tilsendt en advarsel fra Filmz' Law & Order-udvalg pga. overtrædelse af Filmz' retningslinjer for forum, hvor det fremgår, at det ikke er tilladt at fremsætte trusler over for en anden bruger: http://filmz.dk/om-os/information#forum
Det er muligt, at det er ment humoristisk, men den slags kan være vanskeligt at se på skrift.
En gentagelse vil resultere i omgående deaktivering af brugeren.
#133 MMB 13 år siden
#134 Riqon 13 år siden
#135 misuma 13 år siden
#136 Kruse 13 år siden
Det er desværre noget af det der kan ske, når man kommunikere på tekst. Meninger kan nemt gå tabt, og det er ikke altid at jokes og sarkasme/ironi bliver opfattet af læseren af teksten. Jeg tror slet ikke at ab mente noget i sine indlæg, udover at lave en smule sjov med Myrepip. Myrepip opfangede det bare ikke på samme måde.
#137 Antlion 13 år siden
Ak, de diabolske smileys kan være svære at tolke...
#138 MMB 13 år siden
Hmm... Jeg synes klart det virker som om, at de begge to spiller op til en joke hele vejen, og for mig at se er der intet der gør, at myrepips kommentar i #103 ikke også skulle være en joke. ab's kommentar i #104 er da tydeligvis også en joke, og en reel trussel havde da aldrig set sådan ud. De to har da også drillet hinanden i jeg ved ikke hvor mange tråde efterhånden, så det virker meget mærkeligt for mig, at denne tråd skulle være anderledes. Desuden plejer bruce/myrepip konstant at bruge ironi på nettet, og jeg er næsten overbevist om, at han også har opfattet det her. Han må have haft en dårlig dag.
Desuden må de vel have et eller kendskab til hinanden på forhånd? Mig bekendt har de tit skrevet sammen.
En politianmeldelse er efter min mening fuldstændig sindssygt.
Trusslen er da over stregen, men det er godt nok ikke meget.
#139 Antlion 13 år siden
Hahah, skal jeg nu til at finde IMDb's Top 250 frem igen?
#140 chandler75 13 år siden