• Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 2004
    33%
  • Gladiator - 2001
    21%
  • American Beauty - 2000
    11%
  • The Departed - 2007
    9%
  • No Country for Old Men - 2008
    8%
  • Slumdog Millionaire - 2009
    5%
  • Million Dollar Baby - 2005
    4%
  • Et smukt sind - 2002
    4%
  • The Hurt Locker - 2010
    3%
  • Crash - 2006
    2%
  • Chicago - 2003
    0%

Stemmer i alt: 3211

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#131 Bobby Singer 13 år siden

#130 Too late.
Idjit
Gravatar

#132 chandler75 13 år siden

Til info:

ab har fået tilsendt en advarsel fra Filmz' Law & Order-udvalg pga. overtrædelse af Filmz' retningslinjer for forum, hvor det fremgår, at det ikke er tilladt at fremsætte trusler over for en anden bruger: http://filmz.dk/om-os/information#forum

Det er muligt, at det er ment humoristisk, men den slags kan være vanskeligt at se på skrift.

En gentagelse vil resultere i omgående deaktivering af brugeren.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#133 MMB 13 år siden

Wow, jeg synes det er helt væk. Ab's kommentar er uden tvivl en klar joke, og en direkte advarsel synes jeg er helt væk.
Gravatar

#134 Riqon 13 år siden

#133 - Taget i betragtning at ab faktisk blev spurgt i #103 om det var reelle trusler, og at han i efterfølgende indlæg stadig var uklar, da synes jeg egentlig, at ab skal være lettet over at slippe for en politianmeldelse.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#135 misuma 13 år siden

En politianmeldelse ligefrem?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#136 Kruse 13 år siden

Jeg synes at ab i #102 laver en måske noget grov joke, men igen...stadig klart noget jeg opfatter som en joke. Myrepip/Bruce reagere dog på ingen måde i joke i #103, så ab's svar i #103 var ikke det smarteste, og manglede måske en smule situationsfornemmelse, selvom at han dog trods alt forsøgte sig med en smiley. Men på det tidspunkt var det vist bare lidt for sent.

Det er desværre noget af det der kan ske, når man kommunikere på tekst. Meninger kan nemt gå tabt, og det er ikke altid at jokes og sarkasme/ironi bliver opfattet af læseren af teksten. Jeg tror slet ikke at ab mente noget i sine indlæg, udover at lave en smule sjov med Myrepip. Myrepip opfangede det bare ikke på samme måde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#137 Antlion 13 år siden

ab's kommentar var ganske vist upassende, men set ud fra situationen, er et grundlag for politianmeldelse absurd. Et dårligt og upassende comeback, ja, men en reel trussel er der næppe at tale om.

Ak, de diabolske smileys kan være svære at tolke...
Gravatar

#138 MMB 13 år siden

Hmm... Jeg synes klart det virker som om, at de begge to spiller op til en joke hele vejen, og for mig at se er der intet der gør, at myrepips kommentar i #103 ikke også skulle være en joke. ab's kommentar i #104 er da tydeligvis også en joke, og en reel trussel havde da aldrig set sådan ud. De to har da også drillet hinanden i jeg ved ikke hvor mange tråde efterhånden, så det virker meget mærkeligt for mig, at denne tråd skulle være anderledes. Desuden plejer bruce/myrepip konstant at bruge ironi på nettet, og jeg er næsten overbevist om, at han også har opfattet det her. Han må have haft en dårlig dag.

Desuden må de vel have et eller kendskab til hinanden på forhånd? Mig bekendt har de tit skrevet sammen.

En politianmeldelse er efter min mening fuldstændig sindssygt.

Trusslen er da over stregen, men det er godt nok ikke meget.
Gravatar

#139 Antlion 13 år siden

IK (125) skrev:
Gad vide om der overhovedet er nogen mainstream film, som Antlion vil give 6/6?

Hahah, skal jeg nu til at finde IMDb's Top 250 frem igen?
Gravatar

#140 chandler75 13 år siden

Nu sidder jeg ikke selv i Law & Order-udvalget (men videregiver blot information) og har ikke fulgt med i hele tråden, men ab's kommentarer i # 99 efterfulgt af # 102 og 104 synes jeg virker klart i modstrid med Filmz' meget klare forumregler og ærlig talt rimelig ubehagelige.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: