• Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 2004
    33%
  • Gladiator - 2001
    21%
  • American Beauty - 2000
    11%
  • The Departed - 2007
    9%
  • No Country for Old Men - 2008
    8%
  • Slumdog Millionaire - 2009
    5%
  • Million Dollar Baby - 2005
    4%
  • Et smukt sind - 2002
    4%
  • The Hurt Locker - 2010
    3%
  • Crash - 2006
    2%
  • Chicago - 2003
    0%

Stemmer i alt: 3211

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#141 Skeloboy 13 år siden

Synes ab's advarsel er helt på sin plads. Men en politianmeldelse er helt tåbelig.

Men det hører så også til top5 af absolut dummeste indlæg på Filmz.dk
Gravatar

#142 filmz-ab 13 år siden

Jeg er squ egentlig lidt rystet over det her, og en undskyldning (samt forklaring) fra min side længere oppe er da vist også blevet overset af filmz redaktionen... Jeg er hermed smuttet, og så slipper filmz for det besvær..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#143 MMB 13 år siden

Lad nu vær med også at slette din profil! 2 slettede på så kort tid er simpelthen for dumt...
Gravatar

#144 jona 13 år siden

Slumdog
Gravatar

#145 Hr. Nielsen 13 år siden

Det er da kørt helt af sporet det her? Jeg tænkte slet ikke over at det var andet en plat humor fra begges parter og da jeg kender AB kan jeg i hvert fald garantere at han er noget af det mest fredelige der findes og ikke indholder et gram af vold i den virkelige verden. Synd og skam at det skulle ende sådan...........
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#146 Skeloboy 13 år siden

Hænge en eller flere brugere ud offentligt i forumet eller chikanere brugere på sidens interne beskedsystem. Dette omfatter stærkt nedsættende kommentarer, trusler og offentliggørelse af privatoplysninger og privat korrespondance uden den pågældende brugers accept.

Eftersom man ikke kan vide, om det er for sjov eller ej, så er en advarsel på sin plads...
Gravatar

#147 Bobby Singer 13 år siden

#142 Arg skal vi nu ikke lige til at slappe lidt af hva'?

Nu synes jeg den her tråd bliver lidt for sæbeopera dramatisk. Jeg synes det er helt i orden at ab har fået en advarsel, jeg opfattede det også først som en joke ved det første indlæg, men at han så forsætter i samme grove tone bliver lidt for meget af det gode. Men derfor betyder det jo ikke at vi hader dig. :)

[url= sad music[/url]

Jeg sidder her og filosoferer over min tid sammen med dig... Filmz. Men baby nothing lasts forever and I gotta move on. Regnen trommer ligeså stille mod mine ruder, mens en enkelt tåre triller ned af kinden. Det er på tide at jeg smutter, so long.

Husk livet ikke varer en uendelighed. Alt har en ende og ting må komme og gå. Det eneste der varer for evigt er tiden og med det vil to af Danmarks største lyrikere og poeter runde af med en vigtig besked:

Jeg vil slutte af med et stilfuldt citat fra en gammel kammerat:
Sayonara bitches!

:´(

Idjit
Gravatar

#148 Thomsen 13 år siden

Det her ligner mere og mere Filmz' egen udgave af slasher-filmen: Hvem bli'r den næste, der forsvinder?

Jeg finder i hvert fald popcornene frem og sætter mig godt til rette.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#149 Kruse 13 år siden

#147: Godt forsøg! Men når man vælger RIGTIGT at slette sin bruger, så står der ikke [slettet] i ens brugernavn ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#150 Bobby Singer 13 år siden

Dammit!

Øv jeg troede aldrig at nogle ville gennemskue mit yderst sofistikerede nummer.
Idjit

Skriv ny kommentar: