• Ringenes Herre: De To Tårne
    62%
  • Anden film
    12%
  • Star Wars II: Klonernes Angreb
    10%
  • Minority Report
    7%
  • Amélie
    4%
  • Et smukt sind
    3%
  • Vejen til Perdition
    2%
  • Elsker dig for evigt
    1%

Stemmer i alt: 573

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-vassago 21 år siden

Det er jo ikke ligefrem et let valg, 2002 har været et meget godt år, både stort og småt. Af udvalget på listen hælder jeg nok mest til "Minority Report" og "De To Tårne". Valget faldt på Spielbergs "Minority Report" - som rykker for vildt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 filmz-Omega_dk 21 år siden

Det er faktisk en ret træls poll... for lige nu er det hotteste jo LOTR, da den er helt ny oh helt vildt fed. Men som #1 sagde, har det været et rigtig godt år, der har været mange gode film i dette år. Der har jo F.eks. været SW Episode II, One Hour Photo, Minority Report og LOTR TTT.

Men selvfølgelig er LOTR TTT en af de fedeste film der har været i år, og den fortjener da også en masse ros.

Min egen favorit er SW Episode II, simpelhen fordi den bare er fed :)
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Valget faldt på LoTR: The Two Towers, ad denne film rykker for vildt på alle fronter. Ellers ville det have vært A Beautiful Mind eller Minority Report.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 The Insider 21 år siden

"Road To Perdition" var fantastisk. Men jeg tror mere jeg hælder til "Insomnia" og "One Hour Photo".
Vi har jo slet heller ikke fået 2002´s allerstørste film til Danmark endnu, såsom "The Hours", "Far From Heaven", "Chicago" og "Adaption". Specielt "Adaption" glæder jeg mig meget til.

Kunne godt lide "Minority Report", men manuskriptet var ALT for forudsigeligt IMO, og så var den også en halv time for lang.
War. War never changes.
Gravatar

#5 Ju9or 21 år siden

Og så glemmer du en: 007
Gravatar

#6 inflector 21 år siden

#5 FNIS!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 MadMartigan 21 år siden

The Two Towers...

What more to say?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 filmz-cycron 21 år siden

Årets bedste film, tjaa..klart LOTR: TTT, derefter Minority Report og A Beautiful Mind...

Kan ikke forstå hvorfor SW: AOTC er på listen, da jeg ikke synes skuespillet i filmen på nogen måde kan konkurrere med de andre film på listen.
Nogen der har set Amélie ?

#2 Du synes da ikke skuespillet er godt vel?

#5 ENIG! - Jeg har set den nye JB og den er skam ikke noget særligt ud over at være en udemærket actionfilm. - Skuespillet og det meste af dialogen er foresten ret så skod.
Gravatar

#9 The Insider 21 år siden

#5, jeg har også set den nye BOND film. Jeg var i Malmö for nogle dage siden, hvor jeg så den. Ja, det er en forrygende action film, langt bedre end både "Tomorrow Never Dies" og "The World is Not Enough", men det er ikke ligefrem en af årest bedste film...
War. War never changes.
Gravatar

#10 Kram 21 år siden

Der er vidst ingen tvivl :) LotR er toppen.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: