• Ja!
    67%
  • Nej, det er tilpas
    28%
  • Jeg ser aldrig trailers
    5%

Stemmer i alt: 374

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Silver666 8 år siden

Ja det syntes jeg ofte de gør.
Jeg ser somregel en halv Trailer,
det tager det mig til at se om den pågældende film kan være noget for mig?
Gravatar

#2 Juiceren 8 år siden

#1
Præcis, hold længden på ca. halvdelen, så har man hvad man skal bruge uden at få alt for meget afsløret.

Ved gyser trailere ser jeg endnu mindre, skal bare vurdere om skuespillet er fint nok og så væk igen inden samtlige gys vises :/
Gravatar

#3 Trew 8 år siden

Især ved komedier er jeg træt af Trailers. De 3-4 sjoveste scener afsløres ofte allerede i traileren, hvorefter scenerne falder lidt til jorden i selve filmen, fordi man allerede har set det sjove af den. Et godt eksempel på dette var "We're the Millers"
Gravatar

#4 Geekalot 8 år siden

Eneste trailer jeg syntes der har vist for meget, var den til den nye Terminator film... eller syntes jeg ikke de viser for meget.
Gravatar

#5 Anders Baad Mai 8 år siden

Min personlige regel er kun at se første trailer til film, jeg glæder mig til. Den første trailer sætter ofte kun stemningen for filmen, hvor der vises plot i de senere trailere. Derfor holder jeg mig væk.
Hvis jeg så hører fantastisk om en trailer, og folk siger den ikke afslører for meget (som det var tilfældet med den seneste Force Awakens trailer), så ser jeg den alligevel :)

Grundet denne regel må jeg ikke se den nyeste Hateful 8 trailer, og det er sgu hårdt ikke at klikke på videoen, når den er lige foran...
Gravatar

#6 GustavE 8 år siden

#5

Helt enig!
Gravatar

#7 Wrigley 8 år siden

Hvis det er en dårlig film, bliver den ofte opsumeret i traileren, og filmen spoilet. En god film kan ikke opsumeres på 2 min, hvis traileren også skal vise action og vække interesse.

selvfølgelig er der undtagelser.

Det sker også at traileren ser meget bedre ud end filmen er. Ofte med action og sci-fi.

Skriv ny kommentar: