• Nej, jeg er ikke interesseret
    28%
  • Jeg venter til "Ultimate Edition" eller 3-D-Blu-ray'en udkommer
    26%
  • Ja, helt sikkert
    23%
  • Måske
    22%

Stemmer i alt: 1181

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ab 14 år siden

Filmen kan godt undværes for mit vedkommende. Den var fin, men tror ikke det er en jeg kommer til at se igen.

hmm tror ikke jeg kan følge din tankegang? Køber man ikke film man i det hele taget elsker? Tv eller ej? Jeg ser sjældent film i tv. Dårlig kvali, reklamer og masse af andre forstyrrelser.

hmm også til dig :-) Hvis den ikke kommer på din top af 190 film, så er avatar satme heller ikke perfekt :-) Jeg må antage, at din to liste udelukkende er film med 6/6?
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#12 Åkepool 14 år siden

Samme som #7 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 Thomsen 14 år siden

a@babo (11) skrev:

hmm tror ikke jeg kan følge din tankegang? Køber man ikke film man i det hele taget elsker? Tv eller ej?

Jeg køber da masser af film, som jeg ikke aner, om jeg vil elske eller ej, fordi jeg ikke har set dem før. Det er faktisk hoveddelen af mine filmindkøb. Som skrevet, så vil jeg hellere bruge mine penge på noget, jeg er nysgerrig efter at få set, end at bruge dem på en eller anden ny mainstream-film, der alligevel kommer i fjernsynet om et år. Det er et spørgsmål om prioritering og om smag. Jeg vælger at købe det, jeg ikke kan få set på anden måde.

Når jeg sådan kigger henover min filmsamling, så er det forbavsende få nye mainstream-film, jeg kan få øje. De eneste, der springer i øjnene på hylden lige ud for min næse, er Ringenes herre-trilogien. Der skal nok være nogle enkelte flere fra sidste årti, men i det store hele interesserer det mig ikke længere - i hvert fald ikke i en grad, hvor jeg gider at bruge penge på det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 BN 14 år siden

a@babo (11) skrev:

hmm også til dig :-) Hvis den ikke kommer på din top af 190 film, så er avatar satme heller ikke perfekt :-) Jeg må antage, at din to liste udelukkende er film med 6/6?

Nogle af filmene på min Top 190 giver jeg 6/6, men der er også nogle jeg blot giver 5/6. I forbindelse med 10-skalaen giver folk jo heller ikke udelukkende 10/10 til deres favoritfilm, men også 8/10 og 9/10. (Det gør jeg i øvrigt også selv.)

På min Top 190 (som er i gang i en anden tråd) er der dog ikke nogen film, som jeg kun giver 4/6 eller 7/10.

Jeg har det idag sådan med film, at jeg skal se dem mindst 2 gange, før jeg kan lægge mig fast på en bestemt vurdering. Første gennemsyn af 'Avatar' efterlod mig med et særdeles positivt indtryk af den, men nu vil jeg se, om mit indtryk af den er det samme efter ANDET gennemsyn. Før kommer den ikke med på min Top 190. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 filmz-ab 14 år siden

Fino - min købepolitik 8/10 gange er baseret på en film, jeg allerede enten har lejet eller set i bio, og derefter købt (hvis filmen er mig nær). Det er ganske få gange jeg tager en chance og køber først. Det skete desværre med Richard Kellys seneste film The Box, hvor jeg tog chancen, men burde ikke ha gjort det :-)

nåh okay - jeg mente også, at hvis avatar holder ved gensyn de 6 stjerner, så skal den vel på listen. Favoritfilm, dømmer jeg altid med max point. Hvis jeg skal lave en top ti eller tyve over favoritfilm, så er det udelukkende 6'er eller 10'er. Men når man breder sig ud og lave top 200, så kan man næppe give alle max i dom :-)

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#16 hurin 14 år siden

De der venter på 3D udgaven, bør vide, at i skal købe ny afspiller, fladskærm og en sæt shutter briller for at opleve 3D hjemme i stuen. Man har nemlig først for nylig enedes om en 3D standard. Så der er intet eksisterende hardware, der understøtter det.
Zardoz has spoken
Gravatar

#17 Antlion 14 år siden

Jeg venter til 3-D-Blu-ray'en udkommer...

... Hahah...

Nej.
Gravatar

#18 BN 14 år siden

a@babo (15) skrev:
Men når man breder sig ud og lave top 200, så kan man næppe give alle max i dom :-)

Det har du så afgjort ret i. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 m 14 år siden

Fantastisk flotte effekter, kedelig film så nej tak
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#20 LukeStarkiller 14 år siden

Jeg tror jeg både vil have den der kommer til april og den til november

Skriv ny kommentar: