-
Nej, jeg er ikke interesseret28%
-
Jeg venter til "Ultimate Edition" eller 3-D-Blu-ray'en udkommer26%
-
Ja, helt sikkert23%
-
Måske22%
Stemmer i alt: 1181
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Skeloboy 14 år siden
Har aldrig haft et behov for at have filmen ASAP, kan sagtens vente med at købe dem.
#2 MuManden 14 år siden
#3 moulder666 14 år siden
Havde jeg haft en kæmpe hjemmebiograf med DTS og Blu-ray havde det nok været en anden sag! :-)
#4 filmz-Utyske 14 år siden
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 OxxY 14 år siden
#7 dix3n 14 år siden
#8 Thomsen 14 år siden
Det er dog ikke noget særligt for den film. Jeg køber bare stort set ingen mainstream-film, fordi de alligevel kommer i fjernsynet med tiden. Jeg vil hellere bruge mine penge på film, som jeg ikke har mulighed for at se på anden måde.
#9 BN 14 år siden
I mine øjne er det en perfekt film, men den kommer alligevel ikke med på min Top 190-liste i den her omgang. Jeg er nødt til at gense den før jeg kan finde ud af at placere den i forhold til andre film, deriblandt James Cameron's tidligere film.
#10 NightHawk 14 år siden
Første halvdel af filmen snegler sig af sted og jeg var tæt på at falde i søvn op til flere gange og det gjorde det bestemt ikke bedre af, at Cameron samtidig havde valgt at lægge Sam Worthingtons mumlende sovekammer basstemme ind over.
"Avatar" har sin styrke i 3D effekterne, samt Camerons skildring af Pandoras natur og dets samhørighed med Navi'erne, som er det eneste jeg fandt fascinerende ved hele det univers. Alt andet fejler i mine øjne. Kedelig og hamrende forudsigelig historie hvor der ikke er gjort bare det mindste forsøg på at overraske, kliché tunge replikker der i et par scener, specielt til sidst, er leveret så uinspirerende og plat at jeg tog mig til hovedet, og så en flok karakterer der er så endimensionelle, at det skriger til himlen. Man ku' ha' placeret en pap-figur af Worthington i kørerstolen og det havde ikke gjort nogen forskel. Det siger et eller andet om skuespillet for mig, at den eneste jeg rent faktisk blev påvirket følelsesmæssig af at se på, var den CGI skabte Neytiri.
Så bliver der afslutningsvis fyret lidt op for kedlerne med et såkaldt "episk" slag og en række kamptaler, men hvad pokker hjælper det når det hele er så uinspireret udført.
"Avatar" er for mit vedkommende Camerons dårligste film sammen med "Titanic".