• Nej, jeg er ikke interesseret
    28%
  • Jeg venter til "Ultimate Edition" eller 3-D-Blu-ray'en udkommer
    26%
  • Ja, helt sikkert
    23%
  • Måske
    22%

Stemmer i alt: 1181

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

Ved ikke helt, hvad jeg skal stemme...skal have den på DVD, men venter lige til den er billigere. Så jeg køber den nok til april...2011...

Har aldrig haft et behov for at have filmen ASAP, kan sagtens vente med at købe dem.
Gravatar

#2 MuManden 14 år siden

Jeg venter til "Ultimate Edition" eller 3-D-Blu-ray'en udkommer.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3 moulder666 14 år siden

Selvom jeg syntes gevaldigt godt om filmen i biografen, er jeg overhovedet ikke interesseret i at købe dvden - historien er mig simpelthen for intetsigende.

Havde jeg haft en kæmpe hjemmebiograf med DTS og Blu-ray havde det nok været en anden sag! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 filmz-Utyske 14 år siden

Jo, jeg regner med at købe den - jeg var ikke totalt negativt stillet overfor den og ser frem til at se om filmen er seværdig i hjemmebiografen, eller det blot fra 3D-delen der gjorde den seværdig i biffen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg venter. Jeg har næsten lige set filmen, så jeg har ikke skide travlt efter et gensyn.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 OxxY 14 år siden

Bestemt ikke. 3D effekten var det eneste interresante i filmen, og tjah det var vel bioturen værd, men ikke noget der skal smides flere penge efter.
Gravatar

#7 dix3n 14 år siden

Jeg skal have den på både blu-ray og Ultimate Edition og 3d blu-ray!
Gravatar

#8 Thomsen 14 år siden

Samme som #6

Det er dog ikke noget særligt for den film. Jeg køber bare stort set ingen mainstream-film, fordi de alligevel kommer i fjernsynet med tiden. Jeg vil hellere bruge mine penge på film, som jeg ikke har mulighed for at se på anden måde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 BN 14 år siden

Ja, helt sikkert

I mine øjne er det en perfekt film, men den kommer alligevel ikke med på min Top 190-liste i den her omgang. Jeg er nødt til at gense den før jeg kan finde ud af at placere den i forhold til andre film, deriblandt James Cameron's tidligere film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 NightHawk 14 år siden

Nej, det skal jeg så aboslut ikke bruge nogen penge på. Har det på samme måde som med "Titanic", så om de evt. laver en ultimate edition med 700 ekstra disc, ja så har det ingen interesse, da filmen i sig selv er noget af det mest ligegyldige halløj, jeg længe har set.

Første halvdel af filmen snegler sig af sted og jeg var tæt på at falde i søvn op til flere gange og det gjorde det bestemt ikke bedre af, at Cameron samtidig havde valgt at lægge Sam Worthingtons mumlende sovekammer basstemme ind over.

"Avatar" har sin styrke i 3D effekterne, samt Camerons skildring af Pandoras natur og dets samhørighed med Navi'erne, som er det eneste jeg fandt fascinerende ved hele det univers. Alt andet fejler i mine øjne. Kedelig og hamrende forudsigelig historie hvor der ikke er gjort bare det mindste forsøg på at overraske, kliché tunge replikker der i et par scener, specielt til sidst, er leveret så uinspirerende og plat at jeg tog mig til hovedet, og så en flok karakterer der er så endimensionelle, at det skriger til himlen. Man ku' ha' placeret en pap-figur af Worthington i kørerstolen og det havde ikke gjort nogen forskel. Det siger et eller andet om skuespillet for mig, at den eneste jeg rent faktisk blev påvirket følelsesmæssig af at se på, var den CGI skabte Neytiri.

Så bliver der afslutningsvis fyret lidt op for kedlerne med et såkaldt "episk" slag og en række kamptaler, men hvad pokker hjælper det når det hele er så uinspireret udført.

"Avatar" er for mit vedkommende Camerons dårligste film sammen med "Titanic".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: