• "The Bourne Ultimatum"
    47%
  • "Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende"
    24%
  • "Spider-Man 3"
    9%
  • Har ikke set nogen af dem
    5%
  • "Ocean's Thirteen"
    3%
  • "Saw III"
    3%
  • "Rush Hour 3"
    3%
  • "Resident Evil: Extinction"
    3%
  • "Shrek den Tredje"
    2%
  • "Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"
    0%

Stemmer i alt: 2492

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 BN 16 år siden

#40:

Tjah, nogle mennesker kan bare ikke med andre, medmindre de kan få lov til at putte dem ned i nogle bestemte kasser og båse, ved så at sige at putte dem på en ignorere-liste. Det er på den måde de kontrollerer deres egen lille, snævre verden.

Jeg har godt nok aldrig "blokeret" andre brugere, uanset hvor uenige de var med mig. Men sådan er vi jo så forskellige ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42 PredatorX 16 år siden

Day of the Dead er en bedre 3'er end Return of the King.
Det er Back to the Future 3 også...
Og Return of the Jedi (Selvom den kunne have været sååååå meget bedre).

Faktisk er Return det svageste led i Lord of the Rings, så skal vi ikke lige chille lidt?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#43 moulder666 16 år siden

#41 Tillykke! Vi overrækker dig hermed prisen for dagens "Holier-than-thou"-kommentar! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#44 filmz-Liou 16 år siden

#42 -

som med andre ting i livet er det jo en smagssag. personligt synes jeg 2eren var den svageste film i Lord of The Rings mens 1eren var den bedste... den mening er jeg nok alene om.
Gravatar

#45 PredatorX 16 år siden

True.. Men nogle ting er jo hårde fakta hehehe.

Er dog enig i at Fellowship er den bedste film af de tre...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#46 BN 16 år siden

#43:

Tak, men jeg vil nu straks give den videre til dens eneste rette ejermand, nemlig kadann, der er så meget bedre end mig, at han er nødt til at blokere mig mentalt, ja, putte mig på en liste. ;-)
Gravatar

#47 filmz-Antaeus 16 år siden

Bourne tager toppen her.
Pirates ville jo nok have taget den, hvis den havde kunne hamle op med 1eren.

LOTR
Ingen tvivl om at alle dele er fantastiske. Skal der inddeles er det 3, 2 og 1.
Antaeus
Gravatar

#48 Åkepool 16 år siden

#37 - Øøh, nej ;)

"Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith"

#42 - Og Return of the Jedi (Selvom den kunne have været sååååå meget bedre). Den er jo teknisk set en 6'er :)

Så er den debat slut ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#49 BN 16 år siden

#48 - Åkepool:

#37 - Øøh, nej ;)

"Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith"

Det er altså meget ondt gjort af dig at bruge en af mine absolutte favoritfilm (SW episode III) imod en anden af mine absolutte favoritfilm (Return of the King)!!! .......... Alene tanken har berøvet mig al appetit idag, og jeg har hovedpine og kvalme og har de sidste to timer vandret hvileløst frem og tilbage i min stue, mens jeg hvert andet øjeblik har kigget dybt forfærdet og ængstelig ind i mit film-skab, bare for at sikre mig, at begge de to film stadig er der.

Og bare så du kan forstå hvad du har gjort:

Har jeg måske - til sammenligning - nogensinde bedt dig amputere en af dine to arme? Nej, vel??!! ..... Så skam dig, Åkepool! Skam dig!
Gravatar

#50 Winniepooh 16 år siden

Nu hvor I alligevel har kørt denne diskussion ud på et sidespor kaster jeg benzin på bålet.

Indiana jones 3 slår både Star Wars 3 OG kongen vender tilbage...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: