• "The Bourne Ultimatum"
    47%
  • "Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende"
    24%
  • "Spider-Man 3"
    9%
  • Har ikke set nogen af dem
    5%
  • "Ocean's Thirteen"
    3%
  • "Saw III"
    3%
  • "Rush Hour 3"
    3%
  • "Resident Evil: Extinction"
    3%
  • "Shrek den Tredje"
    2%
  • "Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"
    0%

Stemmer i alt: 2492

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 elwood 16 år siden

The Bourne Ultimatum ingen tvivl

Kampen mellem
Desh
og Bourne var alt for vild, som jeg har sagt flere steder, jeg blev i tvivl om jeg huskede at trække vejret under den.

Den har et tal stærkt fede scener f.eks. Journalisten og Bourne med menneske mængden, meget realistisk måde at undgå forfølger på, elsker simplthen den realisme de stiler imod i de film her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 rockysds 16 år siden

Det var en no-brainer. "The Bourne Ultimatum" er langt overlegen "PotC 3", som var rimelig underholdende, og "Spider-Man 3", der var overproppet, og hvor "onde-emo-Spider-man" dansede, og så lykkedes det Raimi at gøre Venom kedelig. Ommer.

"The Bourne Ultimatum" havde til gengæld ikke et kedeligt øjeblik, fremragende actionscener, Matt Damon i topform (fysisk og skuespilsmæssigt) og det eneste, der trak lidt fra var slutningen, imo.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3 icetea 16 år siden

Har ikke set nogle af Bourne-filmene. Mangler stadig at se PotC 3 og SM 3. Men udover det så valgte jeg RE: Extinction :D den var sygt fed, bedre end de 2 foregående Resident Evil.
Gravatar

#4 filmz-bullettooth 16 år siden

hehe....denne poll er vist nærmest afgjort på forhånd, smed min stemme til Bourne, tror faktiskt den også vil gøre sig rigtigt godt på en bedste 3ér i dette årti poll....
--------- for rent ---------
Gravatar

#5 filmz-Is 16 år siden

4#
Den overgår ikke Ringenes Herre Kongen Vender Tilbage. :-)

Min stemme gik også til Bourne Ultimatum der var sidste års bedste actionfilm!
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 16 år siden

Nogle af disse polls er lidt overflødige. Der er jo kun to mulige vindere, og af e to faktisk reelt kun én. Det vargivet på forhånd.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 Silver666 16 år siden

No contest Ultimatum
Gravatar

#8 BN 16 år siden

#5 - ismet:

Den overgår ikke Ringenes Herre Kongen Vender Tilbage.

Så sandt, så sandt! :-) ROTK er den bedste 3'er nogensinde!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 BN 16 år siden

The Bourne Ultimatum

(Og på 2. pladsen den stærkt undervurderede 'Spider-Man 3'.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Winniepooh 16 år siden

Min hjerne er klar over at Bourne 3 var den suverænt bedste 3´er 2007. Men mit hjerte banke for Oceans 13. (og det har intet med Brad Pitt eller George Clooney at gøre.. Yeah right)

Så hjertet vandt over forstanden og Oceans 13 fik min stemme.

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: