• Arnold Schwarzenegger
    25%
  • Bruce Willis
    23%
  • Tom Cruise
    11%
  • Jason Statham
    10%
  • Sylvester Stallone
    7%
  • Liam Neeson
    6%
  • Denzel Washington
    4%
  • En anden
    4%
  • Matt Damon
    4%
  • Dwayne Johnson
    3%
  • Jet Li
    2%
  • Vin Diesel
    1%
  • Nicolas Cage
    1%

Stemmer i alt: 425

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kau 8 år siden

moulder666 (10) skrev:

Men Tom Cruise, Matt Damon og frigging Nicolas Cage? Skulle Cage være action-skuespiller fordi han har været med i Con Air og Face Off...eller er det den genial Ghost Rider der gjorde det? Og Cruise fordi han har lavet MI-filmene?


MI filmene, Jack Reacher, Edge of Tomorrow, Knight and Day, War of the Worlds, Top Gun & Oblivion. Han har vist lavet lidt mere.

Jeg var i tvivl omkring Bruce Willis & Tom Cruise, jeg valgte TC da han stadig laver mega fede action film. Det er noget tid siden at BW er kommet ud med en fed film.
Gravatar

#12 patrickjane 8 år siden

Tom Cruise... No doubt
Gravatar

#13 Den fede 8 år siden

moulder666 (10) skrev:
Schwarzenegger, Van Damme og Stallone er for længst over the top


Når du bruger engelske udtryk, er det generelt en god idé at vide, hvad de betyder. Men hvis du med "over the top" mener, at de stadig er loyale overfor den genre, der skabte deres karriere og laver film som indtjener bunkevis af millioner, så har du helt ret.
Gravatar

#14 filmkorn.dk 8 år siden

Ikke fordi jeg ville stemme på ham, men burde Daniel Craig ikke være på listen?
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 KasperBS 8 år siden

Tom Cruise, som i en alder af 50 år stadigvæk laver mange af sine egne stunts. F.eks. da han klatrede rundt på toppen af verdens højeste bygning i Dubai.

Langt sejere end mange af de andre på listen.
Gravatar

#16 cain 8 år siden

KasperBS (15) skrev:
Tom Cruise, som i en alder af 50 år stadigvæk laver mange af sine egne stunts. F.eks. da han klatrede rundt på toppen af verdens højeste bygning i Dubai.

Langt sejere end mange af de andre på listen.


Pffft, Jackie Chan laver også sine egne stunts, nogle endda med foden i gips (Rumble in the Bronx) Og så er han 123 år gammel.
Gravatar

#17 Geekalot 8 år siden

Tom Cruise blev 50 år på en dag af skræk da Chuck Norris blev født, Jackie Chan flyttede til assien af skræk :)
Gravatar

#18 cain 8 år siden

Jeg gad godt besøge ASSien, det må være der KardASShian hun kommer fra ;)
Gravatar

#19 Geekalot 8 år siden

... :)
Gravatar

#20 Gasivodo 8 år siden

..ser det som: Den der har lavet flest Action-agtige film som har underholdt..

Og i mit tilfælde bliver det altså Arnold. (AK, selv Hercules i NY ser jeg som værende en actionpackedübermetafilm)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: