• Arnold Schwarzenegger
    25%
  • Bruce Willis
    23%
  • Tom Cruise
    11%
  • Jason Statham
    10%
  • Sylvester Stallone
    7%
  • Liam Neeson
    6%
  • Denzel Washington
    4%
  • En anden
    4%
  • Matt Damon
    4%
  • Dwayne Johnson
    3%
  • Jet Li
    2%
  • Vin Diesel
    1%
  • Nicolas Cage
    1%

Stemmer i alt: 425

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Uhh den var svær :) Valgte Arnold, han er nok den der har underholdt mig mest i fortiden :) Dog tæt forfulgt af Sylvester og Bruce.
Gravatar

#2 rauhe 8 år siden

Hvor var det lige Van Damme var henne?!
Men OK, hvis det er nutidige actionfilmsstjerner så burde han nok ikke være med....

Jeg stemte Schwarzenegger, da jeg synes han er den fedeste ... måske pga. at jeg voksede op hvor han var action mesteren.
Gravatar

#3 Elvira39 8 år siden

rauhe (2) skrev:
Hvor var det lige Van Damme var henne?!
Men OK, hvis det er nutidige actionfilmsstjerner så burde han nok ikke være med....
Han er da stadig aktiv ved jeg via min kæreste?
Gravatar

#4 Trew 8 år siden

Helt sikkert Van Damme
Gravatar

#5 danish99 8 år siden

Jackie Chan er den største.
Filmz har ikke helt styr på det.
I kan se trailer til skiptrace jackies nye film på youtube.
King
Gravatar

#6 danish99 8 år siden

Liam neeson er klart tidens bedste skuespiller på listen.
King
Gravatar

#7 Giraffen 8 år siden

Jackie Chan. Det er decideret pinligt at han ingen gang er med på listen.
Gravatar

#8 Silver666 8 år siden

STALLONE
Gravatar

#9 Joeyvind 8 år siden

Åndsvag liste.. Jean Claude van Damme ftw!
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#10 moulder666 8 år siden

Bruce Willis efterfulgt af Liam Neeson.

En lang række af de nævnte har for længst mistet deres status som action-skuespiller i mine øjne. Schwarzenegger, Van Damme og Stallone er for længst over the top og er efterhånden mere pinlige i actionfilm end de er gode.

Jason Statham, Vin Diesel og Dwayne Johnson er selvfølgelig action-skuespillere - men er bare ikke min kop te. Denzel-drengen har selvfølgelig været med i en del action-film, så han kan nok snige sig med.

Men Tom Cruise, Matt Damon og frigging Nicolas Cage? Skulle Cage være action-skuespiller fordi han har været med i Con Air og Face Off...eller er det den genial Ghost Rider der gjorde det? Og Cruise fordi han har lavet MI-filmene?

Come on - Cage især er karakter-skuespiller og har været en gennemført ringe een af slagsen de sidste mange år. (med ganske få guldkorn hist og her...)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: