• Happy Gilmore
    29%
  • En anden film
    16%
  • The Waterboy
    14%
  • Punch-Drunk Love
    13%
  • The Wedding Singer
    10%
  • Anger Management
    6%
  • Big Daddy
    5%
  • Drengerøve
    4%
  • Pixels
    2%
  • Deeds
    1%

Stemmer i alt: 387

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Chronotau 8 år siden

Nu har han trods alt været med i en del, men jeg synes alligevel 50 First Dates mangler på listen.
Gravatar

#2 Stetso-G 8 år siden

Med "Adam Sander-film" menes der normalt film, der er lavet via hans produktionsselskab Happy Madison. Ligesom de fleste film på ovennævnte liste.
Men Punch-Drunk Love stikker noget udenfor på den liste. Tror det ville være bedre at spørge "bedste film Adam Sandler er med i".
Og svaret er helt klart Punch-Drunk Love. På en fin andenplads er Funny People.

Alle andre film spiller han en version af Happy Gilmore.
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

The Longest Yard fandt jeg egentlig sjov nok :)
Gravatar

#4 cain 8 år siden

Happy Gilmore
Billy Madison
little nicky
Gravatar

#5 KEiZ 8 år siden

Jeg kunne ikke komme i tanke om nogen jeg fandt gode....
Ligesom jeg desværre forventer denne ellers virkelig gode ide med pixel, bliver ødelagt...
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#6 Elvira39 8 år siden

Hvis man fjerner Punch-Drunk Love som er en fin lille film, så burde Filmz havde spurgt hvilken var den værste Sandler film. Der er så mange at vælge imellem.
Gravatar

#7 moulder666 8 år siden

Elvira39 (6) skrev:
Hvis man fjerner Punch-Drunk Love som er en fin lille film, så burde Filmz havde spurgt hvilken var den værste Sandler film. Der er så mange at vælge imellem.


Puha, den var straks sværere. Man burde næsten arrangere et Adam Sandler-marathon for at finde svaret! (det kræver vist finsprit...)

Den bedste film med ham...hmm..nu har jeg ikke set Punch-Drunk Love, men så må svaret næsten være The Waterboy. Der er alligevel lidt overstadig falde-på-halen-komik der fungerer ok.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Åkepool 8 år siden

50 First Dates.

Fatter ikke, at man ikke kan stemme på den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 Joeyvind 8 år siden

The Wedding Singer er en sød lille film, hvor Sandler ikke overspiller sin rolle.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#10 Trew 8 år siden

Uden tvivl 50 First Dates

Skriv ny kommentar: