-
The Dark Knight33%
-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage22%
-
Blade Runner - The Final Cut9%
-
Once Upon a Time in the West7%
-
Sin City6%
-
Memento6%
-
Wall•E6%
-
Pans labyrint4%
-
City of God3%
-
The Nightmare Before Christmas 3-D2%
-
Jeg kan ikke lide nogen af de film1%
Stemmer i alt: 2504
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 Baby Strong 14 år siden
#92 Skeloboy 14 år siden
#93 Baby Strong 14 år siden
#94 MuManden 14 år siden
Men det er faktisk rigtig nok at jeg næsten intet husker fra den, ironisk eller ej, dels måske fordi filmen ikke rigtig sagde mig noget den gang og måske også fordi jeg ikke burde været gået i biffen den dag, da det nok er den dag jeg har været mest træt da jeg kom i biffen og skulle kæmpe mig for at holde mig vågen, men mine venner jeg var med VILLE se den film, så jeg tog jo bare med derind og håbede bare på at det var noget for mig.
Når nu jeg så også har sagt det, så burde jeg jo egentlig give filmen en ny chance og det sker sikker også en dag...
#95 Skeloboy 14 år siden
#96 Riqon 14 år siden
#97 Baby Strong 14 år siden
Bare fordi jeg giver American Beauty 6/6 og Jesse James 6/6, gør ikke at de er lige gode. Hvis "Pingu - The Movie" får 6/6 og Avatar 5/6, betyder det ikke at jeg vil til enhver tid hellere se Pingu end Avatar. Taken får 5/6, men det betyder ikke den er i samme liga med The Aviator.
Getting it ?
#98 Riqon 14 år siden
Personligt synes jeg, det er lidt komisk, når du argumenterer at bare fordi du giver en film flest stjerner, så synes du ikke det er den bedste - så kan man da tale om at ville forvirre folk! Hvorfor brugte du overhovedet stjerner i din begrundelse i første omgang, hvis det ikke var dét, der var afgørende for hvilken du ville stemme på?
*Continuously amused* :)
#99 Baby Strong 14 år siden
Jeg brugte nemlig ikke stjerner som begrundelse - det er netop det der pointen - ellers skulle Sin City jo have min stemme.
#100 reaper.dk 14 år siden
1. Blade Runner - The Final Cut
Stærkt efterfulgt af:
2. The Dark Knight
3. Once Upon a Time in the West
4. Ringenes herre: Kongen vender tilbage (kunne bedst lide De to Tårne)
5. Memento
6. Sin City