• The Dark Knight
    33%
  • Ringenes herre: Kongen vender tilbage
    22%
  • Blade Runner - The Final Cut
    9%
  • Once Upon a Time in the West
    7%
  • Sin City
    6%
  • Memento
    6%
  • Wall•E
    6%
  • Pans labyrint
    4%
  • City of God
    3%
  • The Nightmare Before Christmas 3-D
    2%
  • Jeg kan ikke lide nogen af de film
    1%

Stemmer i alt: 2504

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 Baby Strong 14 år siden

#86 Sin City har med sin "lette", billige, anderledes produktion udnyttet sit potentiale 100%. For mig bliver LOTR lige lidt for lang, men universet, detaljerne og den kæmpe produktion gør at den får lov at vinde.
Gravatar

#92 Skeloboy 14 år siden

#91 - men...det giver jo ingen mening...det du synes er den "bedste af Filmz' højst brugervurderede bio-film" er ikke ligeså god som en i samme afstemning ifølge din egen bedømmelse?
Gravatar

#93 Baby Strong 14 år siden

#92 Vil du venligst omformulere det spørgsmål ?
Gravatar

#94 MuManden 14 år siden

#89 - Hehe, Jo jeg nåede skam ind i salen inden den startede.
Men det er faktisk rigtig nok at jeg næsten intet husker fra den, ironisk eller ej, dels måske fordi filmen ikke rigtig sagde mig noget den gang og måske også fordi jeg ikke burde været gået i biffen den dag, da det nok er den dag jeg har været mest træt da jeg kom i biffen og skulle kæmpe mig for at holde mig vågen, men mine venner jeg var med VILLE se den film, så jeg tog jo bare med derind og håbede bare på at det var noget for mig.

Når nu jeg så også har sagt det, så burde jeg jo egentlig give filmen en ny chance og det sker sikker også en dag...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#95 Skeloboy 14 år siden

#93 - det var egentlig ikke et spørgsmål. Essensen er, at det ikke giver nogen mening, at give en film 5½ og mene den er bedre end en film der får 6
Gravatar

#96 Riqon 14 år siden

#95 - Tsk tsk, kan du ikke se, at 5½ er højere end 6? :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#97 Baby Strong 14 år siden

#95 Hvorfor ikke ?? At uddele stjerner er en meget firkantet bedømning, og siger i bund og grund bare hvor meget en film holder vand. Jeg synes heller ikke man skal stille film op ad hinanden.
Bare fordi jeg giver American Beauty 6/6 og Jesse James 6/6, gør ikke at de er lige gode. Hvis "Pingu - The Movie" får 6/6 og Avatar 5/6, betyder det ikke at jeg vil til enhver tid hellere se Pingu end Avatar. Taken får 5/6, men det betyder ikke den er i samme liga med The Aviator.

Getting it ?
Gravatar

#98 Riqon 14 år siden

Baby Strong (97) skrev:
#95 Hvorfor ikke ?? At uddele stjerner er en meget firkantet bedømning, og siger i bund og grund bare hvor meget en film holder vand. Jeg synes heller ikke man skal stille film op ad hinanden.
Bare fordi jeg giver American Beauty 6/6 og Jesse James 6/6, gør ikke at de er lige gode. Hvis "Pingu - The Movie" får 6/6 og Avatar 5/6, betyder det ikke at jeg vil til enhver tid hellere se Pingu end Avatar. Taken får 5/6, men det betyder ikke den er i samme liga med The Aviator.

Getting it ?

Personligt synes jeg, det er lidt komisk, når du argumenterer at bare fordi du giver en film flest stjerner, så synes du ikke det er den bedste - så kan man da tale om at ville forvirre folk! Hvorfor brugte du overhovedet stjerner i din begrundelse i første omgang, hvis det ikke var dét, der var afgørende for hvilken du ville stemme på?

*Continuously amused* :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#99 Baby Strong 14 år siden

#98 Om det forvirrer folk eller ej, er lidt ligemeget, sålænge jeg selv kan forstå mit system :) Nu har jeg prøvet at forklare det. Vi vægter film forskelligt. Nogen sammenligner med deres ynglings-film, og bruger differencen til at sætte stjerner. Andre vil synes at Emmerich's og Bay's film er det fedeste, med alt den overdreventhed og knaldperler.
Jeg brugte nemlig ikke stjerner som begrundelse - det er netop det der pointen - ellers skulle Sin City jo have min stemme.

Gravatar

#100 reaper.dk 14 år siden

Mange gode. Min stemme faldt på:

1. Blade Runner - The Final Cut

Stærkt efterfulgt af:

2. The Dark Knight
3. Once Upon a Time in the West
4. Ringenes herre: Kongen vender tilbage (kunne bedst lide De to Tårne)
5. Memento
6. Sin City
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas

Skriv ny kommentar: