• The Dark Knight
    33%
  • Ringenes herre: Kongen vender tilbage
    22%
  • Blade Runner - The Final Cut
    9%
  • Once Upon a Time in the West
    7%
  • Sin City
    6%
  • Memento
    6%
  • Wall•E
    6%
  • Pans labyrint
    4%
  • City of God
    3%
  • The Nightmare Before Christmas 3-D
    2%
  • Jeg kan ikke lide nogen af de film
    1%

Stemmer i alt: 2504

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Ceepa 14 år siden

Folk har tydeligvis IKKE set "City of God"
Gravatar

#42 Skeloboy 14 år siden

#41 - haha, det er simpelthen så dum en kommentar
Gravatar

#43 Kruse 14 år siden

Jeg var udemærket godt klar over at The Dark Knight lå på første pladsen, allerede inden jeg så resultatet. Det er trist at se på, men det er der ikke noget at gøre ved.

#41: Det handler nok mere om at folk kun kan stemme på én film. Jeg ville gerne give min stemme til City of God, men det blev Blade Runner der løber med min stemme.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44 Graversen 14 år siden

Memento, bedste Nolan film, ever!

Jeg forstår dog ikke hvorfor folk er så vilde med Blade Runner, Jeg har en meget bred film smag, alt fra gamle til nye, men for mig er Blade Runner en meget overvurderet film, jeg syntes det er en okay, dog lidt for kedelig og langtrukken.

Jeg forstår godt at den er en af de første fremtids film og er meget gennemtænkt på det område, men vurderingen af en film bør være for filmen alene og ikke indkludere en masse trivia viden om filmen og hvad den har haft af indflydelse.

Af præcis samme grund syntes jeg os at Zodiac fra 2007 er en kedelig film, men hvis man siger det, så vælger mange at undskylder på filmens vegne ved at sige at den jo er meget tro mod den rigtige historie. Det ændre bare ikke på at filmen stadig er kedelig.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#45 Antlion 14 år siden

1. "Once Upon a Time in the West" - 6/6

2. "Blade Runner - The Final Cut" - 5/6
3. "Pans labyrint" - 5/6
4. "The Nightmare Before Christmas" - 4+/5
5. "City of God" - 4/6
6. "Sin City" - 4/6
7. "Memento" - 4/6
8. "Wall•E" - 4/6
9. "Ringenes herre: Kongen vender tilbage" - 3/6
10. "The Dark Knight" - 3/6
Gravatar

#46 Skeloboy 14 år siden

#44 - Blade Runner er da på ingen måde den første fremtidsfilm. Den står ligeså meget på skuldrende af tidligere film. Første gang jeg så den, fandt jeg den også kedelig og langtrukken, men allerede 2. gang faldt jeg pladask for den. Det æstetiske, stemningen, de filosofiske temaer osv osv.
Gravatar

#47 Kruse 14 år siden

#44: Både Blade Runner og Zodiac hører blandt mine yndlingsfilm, og kan slet ikke følge dig med hensyn til hvorfor folk skulle kunne lide disse film. Blade Runner er langt fra en af de første fremtidsfilm, og jeg havde da set masser af sådan slags film inden jeg for 2-3 år siden så Blade Runner. Og jeg kendte i øvrigt heller intet til den rigtige historie som Zodiac omhandler, men jeg synes at det er en fantastisk film som bestemt ikke er kedelig. Jeg kan jo vende den om og sige at den eneste grund til at folk kan lide Memento, er på grund af den utraditionelle fortællestil.

Begge film har dog det til fælles at de har et langsomt tempo, og det lader åbenbart ikke til at det er noget for dig. De har langt mere at byde på end du gør dem til, og det er synd at du ikke kan se dette, men filmsmag er nu engang ikke ens.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#48 Twister 14 år siden

De fleste film på den liste er fremragende men C'era Una Volta Il West (aka once upon a time in the west) er efter min mening den bedste film der nogensinde er lavet! Så den får selvfølgelig min stemme.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#49 filmz-Is 14 år siden

The Dark Knight
Gravatar

#50 MOVIE1000 14 år siden

#44 du må være min forsvundne bror :D (ENIG)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: