-
The Dark Knight33%
-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage22%
-
Blade Runner - The Final Cut9%
-
Once Upon a Time in the West7%
-
Sin City6%
-
Memento6%
-
Wall•E6%
-
Pans labyrint4%
-
City of God3%
-
The Nightmare Before Christmas 3-D2%
-
Jeg kan ikke lide nogen af de film1%
Stemmer i alt: 2504
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Ceepa 14 år siden
#42 Skeloboy 14 år siden
#43 Kruse 14 år siden
#41: Det handler nok mere om at folk kun kan stemme på én film. Jeg ville gerne give min stemme til City of God, men det blev Blade Runner der løber med min stemme.
#44 Graversen 14 år siden
Jeg forstår dog ikke hvorfor folk er så vilde med Blade Runner, Jeg har en meget bred film smag, alt fra gamle til nye, men for mig er Blade Runner en meget overvurderet film, jeg syntes det er en okay, dog lidt for kedelig og langtrukken.
Jeg forstår godt at den er en af de første fremtids film og er meget gennemtænkt på det område, men vurderingen af en film bør være for filmen alene og ikke indkludere en masse trivia viden om filmen og hvad den har haft af indflydelse.
Af præcis samme grund syntes jeg os at Zodiac fra 2007 er en kedelig film, men hvis man siger det, så vælger mange at undskylder på filmens vegne ved at sige at den jo er meget tro mod den rigtige historie. Det ændre bare ikke på at filmen stadig er kedelig.
#45 Antlion 14 år siden
2. "Blade Runner - The Final Cut" - 5/6
3. "Pans labyrint" - 5/6
4. "The Nightmare Before Christmas" - 4+/5
5. "City of God" - 4/6
6. "Sin City" - 4/6
7. "Memento" - 4/6
8. "Wall•E" - 4/6
9. "Ringenes herre: Kongen vender tilbage" - 3/6
10. "The Dark Knight" - 3/6
#46 Skeloboy 14 år siden
#47 Kruse 14 år siden
Begge film har dog det til fælles at de har et langsomt tempo, og det lader åbenbart ikke til at det er noget for dig. De har langt mere at byde på end du gør dem til, og det er synd at du ikke kan se dette, men filmsmag er nu engang ikke ens.
#48 Twister 14 år siden
#49 filmz-Is 14 år siden
#50 MOVIE1000 14 år siden