• Independence Day
    33%
  • The Thing
    26%
  • Men in Black
    9%
  • Mars Attacks
    9%
  • Cloverfield
    6%
  • Invasion of the Body Snatchers
    5%
  • War of the Worlds
    5%
  • En anden film
    4%
  • Slither
    1%
  • Monsters
    1%

Stemmer i alt: 444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 8 år siden

Jeg elsker Cloverfield - den er simpelthen gennemført fed og afslutningen er så u-Hollywoodsk, at det er skønt.

Derudover har jeg dog også en forkærlighed for Bad Taste - totalt god humor!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 rauhe 8 år siden

Invasion of the Body Snatchers (1978 version) - aldrig har jeg været mere skræmt efter en film.
Gravatar

#3 keitel 8 år siden

Synes det er fedt at i lige netop har valgt "Invasion..." versionen med Donald Sutherland, og ikke en af de andre versioner af historien. Stadigvæk en af de mest uhyggelige film i min bog.
Gravatar

#4 Silver666 8 år siden

rauhe (2) skrev:
Invasion of the Body Snatchers (1978 version) - aldrig har jeg været mere skræmt efter en film.
Også mit valg.
En film som gik ind under huden på mig da jeg så den som dreng facinerende og skræmmende
Gravatar

#5 Wrigley 8 år siden

Syns at "Attack the Block" mangler, den havde fået min stemme vis den var med.
Gravatar

#6 cain 8 år siden

Mars Attacks kan jeg se igen og igen og igen.
Gravatar

#7 fuskak 8 år siden

Anden film.

Superman 2
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#8 Kisbye 8 år siden

Jeg har stemt anden. I min bog går prisen til Konstantin Lopushanskiy's Gadkie lebedi (2006).
Rigtig flot og dyb film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 Kisbye 8 år siden

Tror faktisk også det er første gang jeg faktisk har set alle filmene i en poll og kan tillade mig at stemme.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10 SiniSael 8 år siden

FYI nu er Cloverfield ikke en alien invasion film....

Skriv ny kommentar: