• Jul på Vesterbro
    26%
  • Terkel i knibe
    21%
  • Tal for dig selv
    13%
  • Jeg kan ikke lide Anders Matthesen
    11%
  • Anden paa coke?
    10%
  • Hva' snakker du om?
    9%
  • Sorte kugler
    6%
  • Simon: Spies, Skæg og Ballade
    2%
  • Rene hjerter
    1%

Stemmer i alt: 1929

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg kan godt li' noget stand-up, men synes nu ikke ligefrem Anders Matthesen er "lysår" foran resten af Danmarks stand-uppere. Jeg kan li' noget af det han laver, men når han begynder at bruge vokalen i de lyse toner, står jeg af. Det er et for velkendt og brugt trick, som jeg tænder fuldstændig af på. Jeg stemte i øvrigt "Jul På Vesterbro", selvom jeg kun har set dele af de forskellige shows med ham, da jeg føler at han der perfektionerede sine ideer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 filmz-Utyske 15 år siden

#19 -

Ja, det kan jeg, men blot fordi man kan lide stand-up, betyder det jo ikke at man kan lide ALT stand-up.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#23 filmz-jonasgr 15 år siden

#20 Jeg har set ham når han har været med i nogle af de mange latterlige comedy (som de jo ynder at kalde det) programmer på Zulu og synes ikke at han er noget særligt, men jeg tror dog også at han er en af de mest talentfulde i Danmark. Men når konkurrenterne hedder Rune Klan, Mick Øgendahl, Jan Gintberg, Omar Marzouk og hvad de nu end hedder, så siger det heller ikke så meget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#24 filmz-Espadon 15 år siden

Stemte ikke eftersom jeg ikke kunne stemme på CDen han udgav. Ellers er det nok et af de shows der var på hans 9 års jubilæums DVD men ved ikke hvad de hed.

Af de der er der på og som jeg har set er den bedste nok endten Terkel i knibe eller Tal for dig selv.
Gravatar

#25 Highland Park 15 år siden

Det undrer mig, at "Anden vender tilbage" ikke er med på listen.
Nå, men selv om jeg ikke har set så meget af, hvad han har lavet, stemmer jeg på "Simon". Stykket var en noget blandet fornøjelse, men Matthesens præstation var imponerende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 filmzkim 15 år siden

Anden er sjældent med i comedyprogrammer på Zulu.
Men du har aldeles ret i at konkurrenterne ikke er noget specielt.
Jonathan Spang Olsen er dog også oppe i et højt niveau.
Gravatar

#27 BN 15 år siden

Enig med #18.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 15 år siden

#26 Det er muligt at det er i et andet program jeg har set ham, eller sågar et af hans stand-up shows, men jeg har aldrig set det færdigt.

Jonathan Spang Olsen er talentfuld. Jeg synes ikke altid at han er lige sjov, men har mange jern i ilden og har egentlig flere talenter end han bliver givet kredit for. Det er dog heller ikke inden for stand-up at jeg ser hans største talent.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 filmzkim 15 år siden

#28 - jonasgr skrev:
Det er dog heller ikke inden for stand-up at jeg ser hans største talent.

Hvor så?
Gravatar

#30 filmz-jonasgr 15 år siden

Filmzkim (29) skrev:
Hvor så?

Jeg synes han er en dygtig teaterdirektør og er i den forbindelse for det meste ganske fornuftig at høre på.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: