• Jul på Vesterbro
    26%
  • Terkel i knibe
    21%
  • Tal for dig selv
    13%
  • Jeg kan ikke lide Anders Matthesen
    11%
  • Anden paa coke?
    10%
  • Hva' snakker du om?
    9%
  • Sorte kugler
    6%
  • Simon: Spies, Skæg og Ballade
    2%
  • Rene hjerter
    1%

Stemmer i alt: 1929

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 keitel 15 år siden

Han skulle have været skudt ved daggry:)
Gravatar

#2 Åkepool 15 år siden

#1 - Sådan kan man selvfølgelig også udtrykke sig. Men vi er heldigvis en del andre, der har en begavet form for humor og synes han er ganske fornøjelig at se og høre på ;)

Jeg kan faktisk li' alt det jeg har set af de nævnte ting og kunne ikke beslutte mig for, hvad der var bedst, så jeg stemte blankt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

"Jeg kan ikke lide Anders Matthesen" blev det herfra. Jeg har som sådan ikke noget imod ham, men hans humor er ikke lige noget der taler til mig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Kruse 15 år siden

"Tal for dig selv" - Det nok bedste stand up show fra Anders Matthesen, og det bedste danske stand up show overhovedet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 MuManden 15 år siden

Far... NEJ...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6 zacho 15 år siden

Jeg er enig med #4, "Tal for dig selv" er simpelthen genial! - Dog har jeg ikke set "Anden paa coke" endnu. Men af det andet jeg har set, der er "Tal for dig selv" vinderen i mit hoved.
Gravatar

#7 Skeloboy 15 år siden

Det må blive Anden På Coke? herfra. Jul På Vesterbro bliver for kedelig og ensom, omend den er megasjov i starten. Men jeg har egentlig aldrig været Stuart Stardust-tilhænger.
Gravatar

#8 dyg 15 år siden

Samme som #3.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Ericmase 15 år siden

"Terkel i knibe" er hans bedste herfra meget efterfulgt af "Jul på Vesterbro" og "Sorte Kugler". Har ikke set andre af hans film.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 kasper0204 15 år siden

'Anden paa coke?' - kanont fedt sat op og det hele!

Skriv ny kommentar: